Skip to main content
Beantwoord

Bestelling niet gevonden

  • 11 september 2024
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Beste Odido,

Ik heb op 5 september '24 mijn abonnement verlengd met een nieuwe telefoon en gekozen voor ophalen in de winkel. De bestelling is per email door jullie bevestigd. Maar als ik de status van mijn bestelling opvraag, staat er dat mijn bestelling niet gevonden is.

Kunt u aangeven of mijn bestelling (219637601) bij jullie bekend is en hoelang het nog duurt totdat ik mijn telefoon kan ophalen?

Groet,

Ricky

 

 

Beste antwoord door Anouk van Odido

Hi @RickyL, ontzettend leuk dat je je abonnement bij ons hebt verlengd! Dat waarderen we enorm! Ik kan mij goed voorstellen dat je deze graag zo snel mogelijk in ontvangst neemt. Ik heb het voor je nagekeken en ik zie dat het gekozen toestel op dit moment niet op voorraad is. Je telefoon is per 20 september weer leverbaar, ik ga er daarom vanuit dat je je telefoon in de week van 23 september kan ophalen! Je krijgt een sms van ons zodra je telefoon klaarligt. Laat je het mij weten als je hier nog vragen over hebt?

Bekijk origineel

1 reactie

Anouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator | Mobiel
  • 125 reacties
  • Antwoord
  • 12 september 2024

Hi @RickyL, ontzettend leuk dat je je abonnement bij ons hebt verlengd! Dat waarderen we enorm! Ik kan mij goed voorstellen dat je deze graag zo snel mogelijk in ontvangst neemt. Ik heb het voor je nagekeken en ik zie dat het gekozen toestel op dit moment niet op voorraad is. Je telefoon is per 20 september weer leverbaar, ik ga er daarom vanuit dat je je telefoon in de week van 23 september kan ophalen! Je krijgt een sms van ons zodra je telefoon klaarligt. Laat je het mij weten als je hier nog vragen over hebt?


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen