Wat vervelend dat je toestel tijdens de bezorging kwijt is geraakt. Begrijpelijk dat je je toestel zo snel mogelijk wil ontvangen. Dat een toestel kwijtraakt bij de bezorging is natuurlijk geen kleinigheidje, vandaar dat Odido serieus een onderzoek moet gaan verrichten en niet zomaar opnieuw een toestel kunnen sturen. Weet dat Odido er alles aan doet om dit onderzoek zo snel mogelijk voor je af te ronden, zodat ze weten waar het toestel precies is en wat er is gebeurd.
Dit onderzoek kan even duren, omdat Odido afhankelijk is PostNL. Ik snap dat dit niet fijn is, maar zo is het hoe het gaat en ze kunnen dit niet versnellen. Iemand van Odido zal je hier aanspreken en een onderzoek gaan verrichten. Als er updates zijn, dan word je altijd op de hoogte gehouden en nadat het onderzoek klaar is ontvang je uiteraard bericht van Odido en je toestel. Even geduld nog dan zal iemand van Odido je berichten, maar dan weet je een beetje hoe zo’n traject in z’n werk gaat.