Beantwoord
Spijt van bestelling; wil annuleren
Hallo,
Uit de hectiek van werk en geklokkeerde te;lelefoon oplossen in winkel
thuis gekomen heb ik spijt vd bestelling die ik daar heb gedaan.
Was gestressed doordat ik mijn werk onderbrak, de voorman dat niet beviel en ik de telefoon nodig heb om bereikbaar te zijn voor vrouw en kinderen.
Vanmorgen kreeg ik bericht van Odido dat mijn telefoon was afgesloten omdat er malware op was gevonden. Heb gisteren wat veel sms’jes verstuurd en ontvangen en ik vermoed dat dat gezien werd als veroorzaakt door malware [wat dat ook precies moge zijn[,
In de winkel heb ik mijn adrresboek overgeschreven, omdat ik deze niet digitaal over mocht zetten, wegens gevaar v besmetting.
Toen weer naar het werk gegaan, omdat het erg druk was in de winkel en ik lang zou moeten wachten.
Toen ik weer terug was, lukte het niet de telefoon te wissen / naar fabrieksinstellingen te gaan, omdat ik geen iCloud wachtwoord wist [nog nooit gebruikt, vzv ik weet],
De baliemedewerker zei dat telefoons zo snel verouderen dat een 13 versie de beste keuze was. Om direct weer bereikbaar te zijn, raadde ze me aan een toestel van 10e euro te kopen en daar de nieuwe simkaart in te doen. Ook omdat de njeuwe simkaart niet zou passen in de 4 die ik nog thuis had liggen.
Toen in vredesnaam haar voorstel voor een bestelling aanvaard, omdat ik niet het overzicht had hoe nu verder.
Wil bestelling nu annuleren; kan ik dat nog doen en hoe doe ik dat?
Emil Möller
Beste antwoord door eric
Oh, als je hem nog niet ontvangen hebt kun je even de klantenservice bellen. Die kan je dan helpen. 0800-0092.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.