Skip to main content
Beantwoord

Bestelling 203803051 niet ontvangen


op 14 november 2023 heb ik een bestelling gedaan voor een nieuw abonnement met nummerbehoud. Ik heb nog steeds de simkaart niet ontvangen.

 

Ordernummer: 203803051

Beste antwoord door Waqqas

@PascalS1997

Volgens Odido is alles oke en heb je de simkaart al ontvangen. Nu is het wachten op de datum waarop je nummer overgezet kan worden.

Misschien is het bij PostNL zoekgeraakt?

Als je klantnummer in je community profiel staat dan kan een moderator je misschien een nieuwe opsturen.

Bekijk origineel

11 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21616 reacties
  • 12 december 2023

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 12 december 2023
Waqqas schreef:

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21616 reacties
  • Antwoord
  • 12 december 2023

@PascalS1997

Volgens Odido is alles oke en heb je de simkaart al ontvangen. Nu is het wachten op de datum waarop je nummer overgezet kan worden.

Misschien is het bij PostNL zoekgeraakt?

Als je klantnummer in je community profiel staat dan kan een moderator je misschien een nieuwe opsturen.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 12 december 2023
Waqqas schreef:

@PascalS1997

Volgens Odido is alles oke en heb je de simkaart al ontvangen. Nu is het wachten op de datum waarop je nummer overgezet kan worden.

Misschien is het bij PostNL zoekgeraakt?

Dat denk ik wel, ik heb nooit iets ontvangen. Mijn nummer wordt komende vrijdag 15-12 overgezet, dus het is wenselijk dat het voor die tijd is opgelost.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 12 december 2023
Waqqas schreef:

@PascalS1997

Volgens Odido is alles oke en heb je de simkaart al ontvangen. Nu is het wachten op de datum waarop je nummer overgezet kan worden.

Misschien is het bij PostNL zoekgeraakt?

Als je klantnummer in je community profiel staat dan kan een moderator je misschien een nieuwe opsturen.

Waar kan ik mijn klantnummer vinden? is deze hetzelfde als de ordernummer?


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21616 reacties
  • 12 december 2023

@PascalS1997 

Nee die is niet hetzelfde als je ordernummer. Heb je een contract via de mail ontvangen? Misschien vind je hem daar.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 12 december 2023
Waqqas schreef:

@PascalS1997

Nee die is niet hetzelfde als je ordernummer. Heb je een contract via de mail ontvangen? Misschien vind je hem daar.

Heb ik al op gekeken, staat geen klantnummer op. En omdat ik de simkaart nog niet heb ontvangen heb ik het abonnement ook nog niet kunnen linken aan mijn account, dus bij mijn account staat ook geen klantnummer.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi Pascal, welkom op de Community! Tof dat je een bestelling bij ons hebt gedaan. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie inderdaad dat de simkaart volgens ons systeem wel is bezorgd. Echter kan het voorkomen dat deze alsnog geleverd moet worden. Ik zie dat nummerbehoud gewijzigd is naar vrijdag 22 december, dus mocht je volgende week de simkaart nog niet ontvangen hebben, dan kun je het beste langs een van onze shops om er een te halen. Via het systeem kan ik namelijk geen nieuwe simkaart aanvragen als het abonnement nog niet actief is. Zodra ik de simkaart kan aanvragen is het abonnement al actief en zou je enkele dagen moeten wachten, vandaar dat ik je vraag naar de shop te gaan. Dan weet je dat je met een nieuwe simkaart de deur uitloopt! 

Laat je het me weten of je de simkaart alsnog ontvangt of dat je er een hebt opgehaald? ðŸ˜„


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 18 december 2023
Marciano van Odido schreef:

Hi Pascal, welkom op de Community! Tof dat je een bestelling bij ons hebt gedaan. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie inderdaad dat de simkaart volgens ons systeem wel is bezorgd. Echter kan het voorkomen dat deze alsnog geleverd moet worden. Ik zie dat nummerbehoud gewijzigd is naar vrijdag 22 december, dus mocht je volgende week de simkaart nog niet ontvangen hebben, dan kun je het beste langs een van onze shops om er een te halen. Via het systeem kan ik namelijk geen nieuwe simkaart aanvragen als het abonnement nog niet actief is. Zodra ik de simkaart kan aanvragen is het abonnement al actief en zou je enkele dagen moeten wachten, vandaar dat ik je vraag naar de shop te gaan. Dan weet je dat je met een nieuwe simkaart de deur uitloopt! 

Laat je het me weten of je de simkaart alsnog ontvangt of dat je er een hebt opgehaald? ðŸ˜„

Goedemorgen Marciano,

Ik heb zaterdag een simkaart opgehaald bij een shop weg. Nu is het nog de vraag of het op de datum van de nummerbehoud wel goed overgaat naar de nieuwe simkaart. En anders moet ik hiervoor even weer naar de shop zei de medewerker.


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
PascalS1997 schreef:
Marciano van Odido schreef:

Hi Pascal, welkom op de Community! Tof dat je een bestelling bij ons hebt gedaan. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie inderdaad dat de simkaart volgens ons systeem wel is bezorgd. Echter kan het voorkomen dat deze alsnog geleverd moet worden. Ik zie dat nummerbehoud gewijzigd is naar vrijdag 22 december, dus mocht je volgende week de simkaart nog niet ontvangen hebben, dan kun je het beste langs een van onze shops om er een te halen. Via het systeem kan ik namelijk geen nieuwe simkaart aanvragen als het abonnement nog niet actief is. Zodra ik de simkaart kan aanvragen is het abonnement al actief en zou je enkele dagen moeten wachten, vandaar dat ik je vraag naar de shop te gaan. Dan weet je dat je met een nieuwe simkaart de deur uitloopt! 

Laat je het me weten of je de simkaart alsnog ontvangt of dat je er een hebt opgehaald? ðŸ˜„

Goedemorgen Marciano,

Ik heb zaterdag een simkaart opgehaald bij een shop weg. Nu is het nog de vraag of het op de datum van de nummerbehoud wel goed overgaat naar de nieuwe simkaart. En anders moet ik hiervoor even weer naar de shop zei de medewerker.

Hallo @PascalS1997, superfijn dat je in één van onze winkels een nieuwe simaart hebt opgehaald! Geen zorgen, ik heb gelijk met je meegekeken en ik zag dat het Nummerbehoud vandaag plaatsvond. In je account zie ik dat je nummer is overgezet op je nieuwe simkaart, dus dat is helemaal goed gegaan! Als je aan het einde van de dag even je simkaart in je toestel plaatst en deze opnieuw opstart, zou je er gebruik van moeten kunnen maken met je oude en vertrouwde nummer! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik verneem het graag! 

Groetjes, 

Pharwin


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 19 december 2023
Pharwin van Odido schreef:
PascalS1997 schreef:
Marciano van Odido schreef:

Hi Pascal, welkom op de Community! Tof dat je een bestelling bij ons hebt gedaan. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie inderdaad dat de simkaart volgens ons systeem wel is bezorgd. Echter kan het voorkomen dat deze alsnog geleverd moet worden. Ik zie dat nummerbehoud gewijzigd is naar vrijdag 22 december, dus mocht je volgende week de simkaart nog niet ontvangen hebben, dan kun je het beste langs een van onze shops om er een te halen. Via het systeem kan ik namelijk geen nieuwe simkaart aanvragen als het abonnement nog niet actief is. Zodra ik de simkaart kan aanvragen is het abonnement al actief en zou je enkele dagen moeten wachten, vandaar dat ik je vraag naar de shop te gaan. Dan weet je dat je met een nieuwe simkaart de deur uitloopt! 

Laat je het me weten of je de simkaart alsnog ontvangt of dat je er een hebt opgehaald? ðŸ˜„

Goedemorgen Marciano,

Ik heb zaterdag een simkaart opgehaald bij een shop weg. Nu is het nog de vraag of het op de datum van de nummerbehoud wel goed overgaat naar de nieuwe simkaart. En anders moet ik hiervoor even weer naar de shop zei de medewerker.

Hallo @PascalS1997, superfijn dat je in één van onze winkels een nieuwe simaart hebt opgehaald! Geen zorgen, ik heb gelijk met je meegekeken en ik zag dat het Nummerbehoud vandaag plaatsvond. In je account zie ik dat je nummer is overgezet op je nieuwe simkaart, dus dat is helemaal goed gegaan! Als je aan het einde van de dag even je simkaart in je toestel plaatst en deze opnieuw opstart, zou je er gebruik van moeten kunnen maken met je oude en vertrouwde nummer! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik verneem het graag! 

Groetjes, 

Pharwin

Hallo Pharwin,

Ja het is al gelukt hoor, ik maak al gebruik van mijn abonnement.

Mvg. Pascal


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen