Skip to main content
Beantwoord

Multisim-bestelling voor smartwatch werkt niet. Geen bestelknop zichtbaar


Hallo Community,

Ik probeer de mutlisim-optie te bestellen voor mijn bestaande Go-abonement. Maar op de bestelpagina heb ik alleen de optie om het bestelproces te annuleren. Er is geen bestelknop zichtbaar.

 

 

Wat moet ik doen om een multisim te bestellen?

 

Groetjes

 

Sven

Beste antwoord door Peter1764

Bedankt, ik heb jullie een privébericht gestuurt.

Bekijk origineel

9 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21820 reacties
  • 4 juni 2023

Hallo @Peter1764 

Dit is via de app met een Samsung Galaxy S21, kan je het ook eens via de app proberen?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 4 juni 2023

Ja, ik heb het al geprobeerd via de app, in de browser, vanaf mijn computer en andere telefoons. Ik heb zelfs de sim verplaatst naar andere telefoons om het te controleren. Zelfde resultaat: geen optie om de multisim te bestellen. 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @Peter1764 

ik wil graag kijken waarom het niet lukt om de Multisim te bestellen. Ik heb hiervoor je gegevens nodig om te controleren of alles goed staat in ons systeem.  Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je je 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 6 juni 2023

Bedankt, ik heb jullie een privébericht gestuurt.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 19 juni 2023

Helaas werkt de bestelling nog steeds niet. Het probleem is niet opgelost


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 20 juni 2023

Hi @Peter1764 

De storing is inmiddels verholpen dus het zou wel moeten lukken. Kun je wel inloggen in My T-Mobile? Welke foutmelding krijg je te zien als je nu probeert te bestellen? Kun je hier een screenshot van delen? Dan kan ik dit doorzetten naar de technische afdeling. 

Ik hoor graag van je!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 20 juni 2023

Hi Hajar, 

Stets nog dezelfde scherm, geen optie voor bestelling, alleen annuleren. 

 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 20 juni 2023

Hi @Peter1764 

Dankjewel voor het doorgeven en de screenshot. Wat gebeurt er als je op annuleren klikt? Deze informatie heb ik nodig om je case te laten onderzoeken door onze specialisten.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 20 juni 2023

 

Terug naar de vorige menu. 

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen