Ik heb een Recycle Deal en die is afgelopen, nu moet ik m’n toestel (iPhone 11 Max Pro) terugsturen wat ook gebeurd is. T-Mobile geeft middels een formulier aan dat deze naar een “UPS Point” gebracht moet worden. Zo gezegd, zo gedaan. Mijn dochter geeft hem voor mij weggebracht en ik kreeg een e-mail van UPS hier dat het pakket aangeboden is etc.
Nu kijk ik drie weken later bij de status en zie dat mijn pakket nog steeds in Hoofddorp (bij UPS) moet zijn en dat er een “Delay” op staat
Op 17-01-2022 10:17 uur aangenomen en om 15:07 uur staat er “Collect Scan” met als lokatie “Hoofddorp” en dat is alles wat er staat.
Als ik kijk naar de status zie ik “Information not available (zie bijlage).
Ik begin me nu toch wel zorgen te aken, mede omdat T-Mobile mij tot 12 februari 2022 de tijd heeft gegeven om het toestel op te sturen (wat dus allang geleden gebeurd is) anders wordt de restwaarde (€288,-) afgeschreven….
WAT MOET IK NU DOEN?
