Skip to main content
Beantwoord

Opzeggen Chubb verzekering

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi iedereen!

Mijn partner heeft vandaag onder mijn naam een verzekering van Chubb toegezegd bij een nieuwe abonnement + toestel. 

Echter wil ik hier aan niet beginnen en wens het per direct stopzetten. Het is een maand gratis aangeboden, ook dat is niet interessant. Het is bekend hoe het gaat met zulke maatschappijen. Aangezien ik nog geen polisnummer heb ontvangen etc, kan dit dan alsnog worden teruggedraaid via Odido? Of simpelweg mijn gegevens niet doorsturen naar Chubb? 

Beste antwoord door Deze

Uit herrinering wordt je meestal vanuit de winkel doorgestuurd naar de klantenservice.

Winkels zijn geloof ik het meest ingericht op verkoop.

Dit is wat ik kan vinden op de website:

Verzekering opzeggen.

Je verzekering opzeggen kan elke maand. Neem daarvoor contact op met je verzekeraar. Heb je je verzekering afgesloten bij ons? Dan zit je bij CHUBB, ACE Insurance of ProAssist.

Verzekering via Odido vanaf 13 maart 2017

Je bent verzekerd bij CHUBB. Opzeggen doe je door online contact op te nemen of te bellen met 034-8462845.

Of hier een minimale termijn in zit in het begin durf ik je niet te vertellen.

Dit zou je na kunnen vragen bij de klantenservice.

Succes!

Bekijk origineel

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9379 reacties
  • 28 juni 2025

Opzeggen kan niet via dit forum,  bel maandag de klantenservice.  Geen idee of op een verzekering ook een bedenktijd zit juist omdat het de 1e masnd gratis is komt dat omdat ze dan de kosten uit de overige periode van je abonnement halen.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 28 juni 2025

Bedankt voor je reactie!

Dat zal ik maandag meteen even doen. Helpt het trouwens om langs te gaan bij de vestiging waar de abonnement is afgesloten om het proces te versnellen wellicht? 

• is een Master Poster
  • 23 reacties
  • Antwoord
  • 29 juni 2025

Uit herrinering wordt je meestal vanuit de winkel doorgestuurd naar de klantenservice.

Winkels zijn geloof ik het meest ingericht op verkoop.

Dit is wat ik kan vinden op de website:

Verzekering opzeggen.

Je verzekering opzeggen kan elke maand. Neem daarvoor contact op met je verzekeraar. Heb je je verzekering afgesloten bij ons? Dan zit je bij CHUBB, ACE Insurance of ProAssist.

Verzekering via Odido vanaf 13 maart 2017

Je bent verzekerd bij CHUBB. Opzeggen doe je door online contact op te nemen of te bellen met 034-8462845.

Of hier een minimale termijn in zit in het begin durf ik je niet te vertellen.

Dit zou je na kunnen vragen bij de klantenservice.

Succes!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen