Afgelopen Black friday heb ik een Samsung Galaxy S24 aangeschaft en volgens de site van Odido zat hier een promotie voor een Galaxy Watch 5 aan verbonden. Deze actie was geldig van 18 november t/m 3 december. Heb het telefonisch aangevraagd op 03 december. Geprobeerd aan te vragen via samsung, alleen niet goedgekeurd. Odido klantenservice gebeld wordt er gezegd dat het telefoon binnen moet zijn op 03-12. Waarom dit dan niet telefonisch gezegd, anders had ik het niet aangevraagd.
Aanschaf Black Friday
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hoi Sharilyn, van harte welkom op de Community en tof dat je voor de Samsung Galaxy S24 bent gegaan! Ik snap volkomen dat je gebruik wil maken van de Watch-actie en ik help je hier graag bij. Zet je je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Stuur me daarnaast ook je ordernummer. Dan kijk ik graag met je mee! Heb je je toestel na 3 december opgehaald in de shop? Dan staat er een latere datum op de kassabon. Samsung keurt de aanvraag dan inderdaad af. Je moet ook een bevestiging hebben ontvangen van je bestelling. Hier staat je besteldatum op. Als deze binnen de actieperiode valt en je deze mail meestuurt naar Samsung, zullen zij 'm alsnog goedkeuren. De snelste manier om dit bij ze na te vragen is via WhatsApp. Ik krijg deze vraag regelmatig en via daar worden ze ook snel geholpen. Ik hoor het graag van je! 😄
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.