Skip to main content
Beantwoord

Aanschaf Black Friday

• 22 januari 2025
  • 7 reacties
  • 74 Bekeken

Afgelopen Black friday heb ik een Samsung Galaxy S24 aangeschaft en volgens de site van Odido zat hier een promotie voor een Galaxy Watch 5 aan verbonden. Deze actie was geldig van 18 november t/m 3 december. Heb het telefonisch aangevraagd op 03 december. Geprobeerd aan te vragen via samsung, alleen niet goedgekeurd. Odido klantenservice gebeld wordt er gezegd dat het telefoon binnen moet zijn op 03-12. Waarom dit dan niet telefonisch gezegd, anders had ik het niet aangevraagd.

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Sharilyn, van harte welkom op de Community en tof dat je voor de Samsung Galaxy S24 bent gegaan! Ik snap volkomen dat je gebruik wil maken van de Watch-actie en ik help je hier graag bij. Zet je je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Stuur me daarnaast ook je ordernummer. Dan kijk ik graag met je mee! Heb je je toestel na 3 december opgehaald in de shop? Dan staat er een latere datum op de kassabon. Samsung keurt de aanvraag dan inderdaad af. Je moet ook een bevestiging hebben ontvangen van je bestelling. Hier staat je besteldatum op. Als deze binnen de actieperiode valt en je deze mail meestuurt naar Samsung, zullen zij 'm alsnog goedkeuren. De snelste manier om dit bij ze na te vragen is via WhatsApp. Ik krijg deze vraag regelmatig en via daar worden ze ook snel geholpen. Ik hoor het graag van je! ðŸ˜„

Bekijk origineel

7 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Sharilyn, van harte welkom op de Community en tof dat je voor de Samsung Galaxy S24 bent gegaan! Ik snap volkomen dat je gebruik wil maken van de Watch-actie en ik help je hier graag bij. Zet je je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Stuur me daarnaast ook je ordernummer. Dan kijk ik graag met je mee! Heb je je toestel na 3 december opgehaald in de shop? Dan staat er een latere datum op de kassabon. Samsung keurt de aanvraag dan inderdaad af. Je moet ook een bevestiging hebben ontvangen van je bestelling. Hier staat je besteldatum op. Als deze binnen de actieperiode valt en je deze mail meestuurt naar Samsung, zullen zij 'm alsnog goedkeuren. De snelste manier om dit bij ze na te vragen is via WhatsApp. Ik krijg deze vraag regelmatig en via daar worden ze ook snel geholpen. Ik hoor het graag van je! ðŸ˜„

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 23 januari 2025

Goedeavond,

Allemaal ingevuld.

Ik heb een samenvatting en een factuur.

Op mijn samenvatting staat 03.12 & factuur staat 06.12.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Sharilyn, bedankt voor het invullen van je profiel! Welke factuur bedoel je precies, de hardware factuur? De samenvatting wordt inderdaad afgewezen. Je kan het volgende doen:

• Neem contact op met Samsung via WhatsApp en stuur je bevestigingsmail mee. 
  • Zij kunnen de registratie doorzetten of ze vragen je de registratie nogmaals te doen
  • Wordt dit nu nog afgewezen? Stuur me dan een screenshot met de reden van afwijzing. Dan pak ik het met Samsung op.

In de bevestigingsmail staat onder het kopje 'Je gegevens’ de besteldatum. Zie onderstaand screenshot:

Ik hoor het graag van je en geen zorgen, komt in ieder geval goed! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 24 januari 2025

Als eerst heb ik het Factuur (Aankoopbewijs) bewijs verstuurd, waarin 06-12 staat. Toen kreeg een eerste afwijzing (zie foto).  Dit is het aankoopbewijs wat in mijn odido app staat.

Hierna heb ik het geprobeerd met de samenvatting, waar wel 03-12 staat. (Zie foto) 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Sharilyn, bedankt voor de screenshots! Met de documenten en datums erbij snap ik dat deze 2 zijn afgekeurd door Samsung. Heb je inmiddels ook via WhatsApp contact opgenomen met Samsung? Wat hebben zij gezegd nadat je je bevestigingsmail hebt meegestuurd met de besteldatum van 3 december? 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 28 januari 2025

Goedeavond,

Helaas krijg ik geen gehoor van samsung. Ik weet niet of u er iets aan kan doen?

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Sharilyn, ik heb geen zicht op de wachttijden bij Samsung, maar ik verwacht en hoop dat ze snel op je reageren. Houd me maar op de hoogte! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen