Ik weet niet of dit op de goede plek gepost staat?
Mijn pixel 6a van bijna 2 jaar oud vraagt sinds enige tijd random om de pincode van mijn simkaart, zonder dat ik de telefoon opnieuw heb opgestart ofzo. Wat kan de oorzaak zijn?
Ik heb al de simkaart er een keer uitgehaald en opnieuw geplaatst en daarna had ik het nog steeds.
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hoi Marien, van harte welkom op de Community en leuk dat je de Google Pixel 6a gebruikt! Wat apart dat 'ie opeens random om je pincode vraagt. Ik heb meteen gezocht en ik gok dat het wel aan het toestel ligt. Ik heb ook direct zitten Googlen en ik lees dat dit vaker voorkomt bij de Google Pixel. Ook op de Google Pixel Community zie ik dat fabrieksinstellingen dit zouden moeten oplossen. Wil je dit proberen? Anders wil ik je vragen de vraag ook bij Google te stellen. Ik hoor het graag van je! 😊
Hoi Marien, van harte welkom op de Community en leuk dat je de Google Pixel 6a gebruikt! Wat apart dat 'ie opeens random om je pincode vraagt. Ik heb meteen gezocht en ik gok dat het wel aan het toestel ligt. Ik heb ook direct zitten Googlen en ik lees dat dit vaker voorkomt bij de Google Pixel. Ook op de Google Pixel Community zie ik dat fabrieksinstellingen dit zouden moeten oplossen. Wil je dit proberen? Anders wil ik je vragen de vraag ook bij Google te stellen. Ik hoor het graag van je! 😊
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.