Hi @U.Smith ,
Welkom op onze Community! Ik help je graag verder, logisch dat je optimaal gebruik maakt van je Apple Watch. Wanneer ik op je profiel kijk vind ik een telefoonnummer die eindigt op **5241. Klopt het dat het om dit telefoonnummer gaat? De Multisim staat gekoppeld aan je telefoonnummer en is ook actief in ons systeem. Ik begrijp dat je de foutmelding krijgt contact met ons te nemen hierover.
Lukt het jou om de huidige Multisim te verwijderen van je Apple Watch? Je kunt daarvoor deze instructie volgen:
- Open de Watch-app op de iPhone.
- Ga naar het Mijn Watch-tabblad en tik op Mobiel netwerk.
- Tik achter het actieve abonnement op het i’tje.
- Kies voor de optie Verwijder abonnement bij [aanbieder].
Daarna kun je de Watch App op je toestel openen en vervolgens deze stappen uitvoeren: Mijn Watch > Mobiel netwerk > Configureer mobiel. Je komt in dezelfde omgeving terecht en kan je Multisim opnieuw selecteren. Het is net een andere versie dus wellicht dat dit het probleem verhelpt.
Als het koppelen van dezelfde Multisim niet werkt, wil ik je vragen om stap 1 tm 4 nog eens uit te voeren. Na het uitvoeren kun je wederom: Mijn Watch > Mobiel netwerk > Configureer mobiel volgen. Nadat je dat hebt gedaan, kiezen we er voor om een nieuwe Multisim aan te schaffen. Je kunt deze testen en bekijken of je dezelfde foutmelding te zien krijgt.
Laat je aan mij weten of het hiermee is opgelost? Ik hoor het graag!