Hallo @Safouane070, van harte welkom op onze Community! Ik heb je order er gelijk bijgepakt en ik zie dat je hebt gekozen voor de Apple iPhone 15 128GB in het geel, goede keus! Echter, hebben we prijzige toestellen niet op voorraad in onze winkels liggen. Hier hebben we bewust voor gekozen, omdat er in het verleden diefstallen hebben plaatsgevonden. Op deze manier kunnen we ook de veiligheid van onze collega's in de winkels beter waarborgen! Als je kiest voor ophalen in één van onze winkels, wodt het toestel zo snel mogelijk besteld uit ons logistieke center en verstuurd naar de betreffende winkel. Dit kan maximaal een paar dagen duren. De reden waarom er is gezegd dat je het vandaag kan ophalen, durf ik niet te zeggen, want ik zie dat je de bestelling gisteren bij ons hebt geplaatst. Het zou eigenlijk wel kunnen dat het vandaag wordt geleverd, maar houd er rekening mee dat het maximaal een paar dagen kan duren. Zodra je toestel in onze winkel klaarligt, ontvang je een SMS vanuit de winkel om je nieuwe toestel op te halen!