Skip to main content
Beantwoord

Sim kaart werkt niet meer


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

De telefoon van mijn schoonmoeder doet het niet meer , geen netwerk en alleen noodsituatie. Waarschijnlijk sim kaart stuk. We willen een nieuwe aanvragen maar dat lukt niet omdat we geen My T mobile account. Nu wel aangemaakt maar dan moet je het abonnement maar dan krijg je een SMS om te bevestigen alleen de telefoon doet het niet dus ontvangen we ook geen SMS om te bevestigen.

Hoe kunne we nu een sim kaar bestellen ?

Beste antwoord door eric

Een simkaart gaat niet zomaar kapot. Weet je zeker dat het abonnement niet is beëindigd? Of als het een prepaid simkaart, is er de laatste 6 maanden nog actief gebruik van gemaakt?

Probeer ook de simkaart nog eens in een ander toestel, dan sluit je ook een defect toestel uit. 

Bekijk origineel

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20910 reacties
  • 13 juli 2023

Hallo @Jmook 

Misschien kan de telefonische klantenservice het wel voor je regelen, met een andere mobiel kun je bellen naar 0624001200.

Je kan morgen ook langs een T-Mobile winkel gaan.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8938 reacties
  • Antwoord
  • 13 juli 2023

Een simkaart gaat niet zomaar kapot. Weet je zeker dat het abonnement niet is beëindigd? Of als het een prepaid simkaart, is er de laatste 6 maanden nog actief gebruik van gemaakt?

Probeer ook de simkaart nog eens in een ander toestel, dan sluit je ook een defect toestel uit. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen