Skip to main content
Beantwoord

Samsung smartwatch 5 Lte geen meldingen wel 4G

  • 4 september 2022
  • 2 reacties
  • 378 Bekeken

nathale6

Goedemorgen,

Ik zit met een probleem met mijn Samsung smartwatch 5 lte 

Ik heb een multisim via tmobile,nou staat er in mijn smartwatch ook gewoon tmobile inbeeld alleen als ik dus aan het sporten ben en mijn mobiel thuis laat ontvang ik dus geen meldingen,als ik gebeld word dan doet ie het wel maar geen berichten,terwijl als mijn telefoon in de buurt is dan wel..

Staat er iets niet goed? Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen,heb tmobile namelijk al een paar keer gebeld maar niemand kan mij dus helpen..

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @nathale6 

Ik heb even rondgekeken op de Samsung Community en zie hier een mogelijk oplossing. Op deze pagina zie je wat tips die je uit kan proberen. Mocht dat niet werken dan zou je je vraag ook daar kunnen stellen dan kunnen de Samsung experts met je meedenken. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Bekijk origineel
Wat vind je van de informatie?

2 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 5 september 2022

Hi @nathale6 

Ik heb even rondgekeken op de Samsung Community en zie hier een mogelijk oplossing. Op deze pagina zie je wat tips die je uit kan proberen. Mocht dat niet werken dan zou je je vraag ook daar kunnen stellen dan kunnen de Samsung experts met je meedenken. 

Ik hoop dat je zo verder komt!


nathale6
  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 1 reactie
  • 5 september 2022

Heel erg bedankt ..heb daar mijn vraag ook gesteld en ben eruit! Ik moest gewoon verbinding op afstand aanzetten..stom helemaal niet over nagedacht maar het is opgelost..nogmaals bedankt! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen