Skip to main content
Beantwoord

Aansluiting geblokkeerd voor uitgaande diensten


Ik denk dat mijn telefoon gehackt is, want ik werd gisteren wel 50 keer gebeld door allerlei onbekende telefoon nummers.  Als ik de klantenservice wil bellen, krijg ik een melding van T-Mobile dat mijn aansluiting is geblokkeerd en dat ik 06-14404040 moet bellen, maar dat kan dus niet. 

( Ik heb geen betalingsachterstanden)

Hoe krijg ik mijn telefoon weer aan de praat? 

Beste antwoord door JacomienLS

Ik heb inmiddels contact gehad met je collega en heb mijn tel gereset. Dank!

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

15 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 26 januari 2022

Hi @JacomienLS 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken, want dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zou je mij jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN via een privébericht toe kunnen sturen? Als je op mijn naam klikt dan kun je mij een bericht sturen. 

Ik hoor graag van je!


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 26 januari 2022

Ik heb inmiddels contact gehad met je collega en heb mijn tel gereset. Dank!


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 26 januari 2022

Hi @JacomienLS 

Super dat het is opgelost en ook bedankt voor het doorgeven. Mocht je in de toekomst weer vragen hebben dan kun je hier altijd terecht. 


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 27 maart 2022

Ik ben geblokkeerd voor uitgaande diensten omdat ik waarschijnlijk op een foute link heb geklikt,8k heb mijn telefoon weer naar fabrieksinstellingen gezet en nu?


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21808 reacties
  • 27 maart 2022

Hallo @H.D.Romijn01 

Heb je wel bereik of dat ook niet en lukt het niet om naar alle nummers te bellen of enkel naar een specifieke nummer?

Heb je verder geen betalingsachterstand of een blokkade in je My T-Mobile account onder blokkades?


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 27 maart 2022

Hoi Waggas,

Ik heb geen betaalachterstand.

Ik kreeg gisteravond laat bericht van tmobile dat ik waarschijnlijk op een foute link had geklikt en dat mijn telefoon werd gebruikt door anderen waar ik dus niks vanaf weet,maar toen hebben ze mijn uitgaande diensten geblokkeerd, in dat bericht stond dat ik mijn telefoon weer terug op fabrieksinstellingen moest zetten en geen back-up moest maken, want anders zat het daarna weer in mijn telefoon. 

Dus dat heb ik gedaan, maar nu moet nog dat blokkeren eruit, want ik kan nergens heen bellen.

Alvast bedankt voor je hulp.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21808 reacties
  • 27 maart 2022

@H.D.Romijn01 

Kijk eens in de app bij meer onder blokkades of bij bellen toestaan is aangevinkt, anders is het een blokkade aan de T-Mobile kant en dan moet je even wachten op de reactie van een moderator.


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 27 maart 2022

Waar kan ik dat vinden,welke app

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21808 reacties
  • 27 maart 2022

Je kunt het ook via de website controleren, log hier in en klik op blokkades om te controleren of bellen op toestaan staat.


Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • 28 maart 2022

Hi @H.D.Romijn01,

Goed dat je het hier even laat weten! 

Ik zie dat onze afdeling Fraude inderdaad jouw aansluiting preventief heeft geblokkeerd eergisteren, omdat er malware geconstateerd is. Ze hebben je ook nog proberen te bereiken, maar zonder succes. Ik begrijp dat je de telefoon ondertussen hebt teruggezet naar de fabrieksinstellingen, dus dat is top! Heb je ook al een virusscanner geïnstalleerd om te voorkomen dat het nogmaals kan gebeuren? 

Ik hoor het graag, zodat ik je weer kan deblokkeren!


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 28 maart 2022

Hoi David.

Ik heb net met AVG mijn telefoon gescand, ik hoop dat dit genoeg is.

Alvast hartstikke bedankt voor je hulp.


Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • 28 maart 2022

Hoi @H.D.Romijn01,

Dank voor de reply en goed dat je dit gelijk hebt uitgevoerd. 👍 Ik heb de blokkade opgeheven, dus je bent zo weer in de gelegenheid om alle diensten te gebruiken. Mocht dit nog niet het geval zijn, start dan even je telefoon opnieuw op om opnieuw verbinding te maken met ons netwerk.

Mocht je nog andere vragen hebben dan horen we het graag van je!


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 28 maart 2022

Hartstikke bedankt David,en ik zal voortaan beter opletten dat ik niet zomaar op een link klik.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 2 juni 2022

Mijn aansluiting is geblokkeerd voor uitgaande diensten, maar ik weet niet wat dat betekent en heb de hele dag met de klanten service geappt op de t-mobile app, maar niks werk. Ik zou het heel erg waarderen als iemand mij kan helpen.


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @Farhahassan220 

Ik wil graag met je meekijken. Zou je mij jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN via een privébericht toe kunnen sturen? Als je op mijn naam klikt dan kun je mij een bericht sturen. 

Ik hoor graag van je!


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen