Skip to main content
Beantwoord

nummer en e-sim werken niet na nummerbehoud

Hi,

Mijn abonnement is overgezet vandaag en ik heb een e-sim maar ik heb 1 geen sms gehad met informatie en 2 ik kan nu niks en e-sim installeren lukt ook niet.. ik kan dus niks nu en ook niet bellen naar de klantenservice want geen bereik. Ik ontvang graag hulp

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hoi ​@Lot31, van harte welkom op onze community! Wat leuk dat je abonnement van start is gegaan, wel zo fijn als je eSIM het ook doet. Laten we samen naar een oplossing kijken! Je kunt de QR-code van de eSIM altijd maar 1x scannen. Zodra je dat hebt gedaan, staat de eSIM gekoppeld in je toestel en dient deze alleen nog geactiveerd te worden. Bij een overzetting, gebeurd dit vaak automatisch. 

Ik wil graag met je meekijken bij je abonnement. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Bekijk origineel

2 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4405 reacties
  • Antwoord
  • 17 juni 2025

Hoi ​@Lot31, van harte welkom op onze community! Wat leuk dat je abonnement van start is gegaan, wel zo fijn als je eSIM het ook doet. Laten we samen naar een oplossing kijken! Je kunt de QR-code van de eSIM altijd maar 1x scannen. Zodra je dat hebt gedaan, staat de eSIM gekoppeld in je toestel en dient deze alleen nog geactiveerd te worden. Bij een overzetting, gebeurd dit vaak automatisch. 

Ik wil graag met je meekijken bij je abonnement. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • 25 juni 2025

.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen