Beste Odido,
Ik heb recent verlengd bij jullie met een andere mobiel abonnement, mede omdat mijn vrouw al een abonnement van Ben heeft en ik daardoor recht zou hebben op en korting en dubbele data volgens de site. Nu is onderussen mijn nieuwe contract ingegaan, en heb ik maar 10gb in plaats van 20 gb. Nu zie ik dat er in de Odido app staat dat ik geen klantvoordeel heb terwijl er wel 2 abonnementen zijn ingeschreven op ons adres. Dit staat ook in de app, alleen toch staat er dat ik geen klantvoordeel heb. Hoe krijg ik nu toch klantvoordeel aan en die 10 extra gb's? Want nu op de helft van de maand is mijn data op terwijl ik 20 gb zou ontvangen door de klantvoordeel. Dus nu geen internet buiten de wifi zones wat niet erg praktisch is. Ik heb geprobeerd contact te zoeken via de chatbox, maar hier waren geen adviseurs beschikbaar. Hoe kan het dat het klantvoordeel niet is verwerkt?
Met vriendelijke groet
Rinse van der Velde