Skip to main content
Beantwoord

Klantvoordeel is niet verwerkt


Beste Odido,

Ik heb recent verlengd bij jullie met een andere mobiel abonnement, mede omdat mijn vrouw al een abonnement van Ben heeft en ik daardoor recht zou hebben op en korting en dubbele data volgens de site. Nu is onderussen mijn nieuwe contract ingegaan, en heb ik maar 10gb in plaats van 20 gb. Nu zie ik dat er in de Odido app staat dat ik geen klantvoordeel heb terwijl er wel 2 abonnementen zijn ingeschreven op ons adres. Dit staat ook in de app, alleen toch staat er dat ik geen klantvoordeel heb. Hoe krijg ik nu toch klantvoordeel aan en die 10 extra gb's? Want nu op de helft van de maand is mijn data op terwijl ik 20 gb zou ontvangen door de klantvoordeel. Dus nu geen internet buiten de wifi zones wat niet erg praktisch is. Ik heb geprobeerd contact te zoeken via de chatbox, maar hier waren geen adviseurs beschikbaar. Hoe kan het dat het klantvoordeel niet is verwerkt?

 

Met vriendelijke groet

 

Rinse van der Velde

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Rinsevelde 

Met Odido mobiel en Ben mobiel heb je geen recht op klantvoordeel. Je dient minimaal 2 Odido abonnementen te hebben of Ben mobiel met Odido Klik&Klaar of Odido internet.

Bekijk origineel

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21795 reacties
  • Antwoord
  • 15 juni 2025

Hallo ​@Rinsevelde 

Met Odido mobiel en Ben mobiel heb je geen recht op klantvoordeel. Je dient minimaal 2 Odido abonnementen te hebben of Ben mobiel met Odido Klik&Klaar of Odido internet.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 15 juni 2025

Dank voor reactie. Lees het nu ook in de voorwaarden. Dom 😅


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen