Skip to main content
Beantwoord

Spelcode niet ontvangen

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Opgewaardeerd (Prepaid) met een bundel van minimaal E. 7,50. Zou hiervoor een spelcode ontvangen, echter niet gehad. Na 20 minuten in de wacht bij Klantenservice met de vraagstelling hierover, uiteindelijk maar opgehangen en de vraag c.q. opmerking hier neergelegd.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hallo ​@Gijs67, dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb gelijk gekeken bij je Prepaid-aansluiting en ik kan geen Prepaid Surprise account terugvinden. Kan het kloppen dat je nog geen account hebt? Je kunt een account aanmaken via deze link. Dan zou je de code automatisch en meteen moeten ontvangen. Zo niet, klik dan op de knop '’speelcode kwijt'’. De code kan op deze manier opnieuw naar je worden verstuurd. 

Laat je weten of het hiermee is gelukt? We horen het graag van je! 

Bekijk origineel

5 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Gijs, superleuk dat je gebruikmaakt van Prepaid! Ik snap volkomen dat je de spelcode wil ontvangen om kans te maken op leuke prijzen. Daar help ik je graag bij. Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode en huisnummer in je profiel? Dan kijk ik graag of alles in het systeem correct staat om de code te ontvangen en wat ik kan doen om de code alsnog naar je te sturen. Komt helemaal goed! 😄

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 9 juni 2025
Marciano van Odido schreef:

Goedemorgen Gijs, superleuk dat je gebruikmaakt van Prepaid! Ik snap volkomen dat je de spelcode wil ontvangen om kans te maken op leuke prijzen. Daar help ik je graag bij. Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode en huisnummer in je profiel? Dan kijk ik graag of alles in het systeem correct staat om de code te ontvangen en wat ik kan doen om de code alsnog naar je te sturen. Komt helemaal goed! 😄

Alles ingevuld.

Ik wacht af.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4428 reacties
  • Antwoord
  • 11 juni 2025

Hallo ​@Gijs67, dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb gelijk gekeken bij je Prepaid-aansluiting en ik kan geen Prepaid Surprise account terugvinden. Kan het kloppen dat je nog geen account hebt? Je kunt een account aanmaken via deze link. Dan zou je de code automatisch en meteen moeten ontvangen. Zo niet, klik dan op de knop '’speelcode kwijt'’. De code kan op deze manier opnieuw naar je worden verstuurd. 

Laat je weten of het hiermee is gelukt? We horen het graag van je! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 15 juni 2025

Eerst moet ik mijn 06 nummer, naam en geboortedatum invullen. Heb ik dat gedaan, is het weer niet goed omdat ik geen surprise account schijn te hebben? Waardeloos! Ik heb een Odido en community account. Hoeveel accounts moet ik er nog meer maken? Was van plan de prepaid om te zetten naar abonnement. Jullie mogen raden of ik dat nu daadwerkelijk nog ga doen. 🤪

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@Gijs67 ik snap de gedachtegang. Aangezien het om Prepaid-Surprise gaat, moet er natuurlijk wel een account aanwezig zijn. Met dat account, kan ik het verder voor je onderzoeken. Alleen krijg ik in mijn systeem bij Prepaid-Surprise geen account naar voren. Klopt het dat je geen account hebt? Vandaar dat ik vroeg om er alsnog 1 aan te maken. De keus is uiteraard aan jou om je Prepaid-aansluiting om te zetten naar een abonnement. Als je het aan mij vraagt, dan zou ik het zeker aanraden. Je hebt bij een abonnement altijd meer mogelijkheden dan met een Prepaid-aansluiting. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen