Skip to main content
Beantwoord

Cancel subscription


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hello,

I subscribed to odido sim only package on 28th April. However, I have changed my mind and no longer want it anymore. What is the process of cancelling? Is there a cooling off period? 

Beste antwoord door Waqqas

Hello ​@asaac 

You have 14 days to cancel your subscription but for that you will need to call the customer support on telephone number 0800 0092.

Bekijk origineel

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21573 reacties
  • Antwoord
  • 28 april 2025

Hello ​@asaac 

You have 14 days to cancel your subscription but for that you will need to call the customer support on telephone number 0800 0092.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 29 april 2025

Thank you 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen