Skip to main content
Beantwoord

Mobiel abonnement afkopen

• 9 februari 2025
  • 2 reacties
  • 143 Bekeken

Ben van plan om mijn mobiele abonnement af te kopen en wil graag weten wat de afkoopkosten zijn?

Als ik overstap naar een andere provider, wordt de afkoop dan automatisch geregeld?

Alle benodigde prive velden heb ik ingevuld.

Beste antwoord door Cristien

janetvanwijgerden schreef:

Ben van plan om mijn mobiele abonnement af te kopen en wil graag weten wat de afkoopkosten zijn?

Als ik overstap naar een andere provider, wordt de afkoop dan automatisch geregeld?

Je moet eerst de eventuele telefoon betalen. Daarna betaal je 50% van je abonnementskosten ex je kortingen en een maand opzegtermijn.

Volgens mij kan je nieuwe provider dit ook regelen. Je krijgt dan vanzelf de rekening thuisgestuurd (mail)  van Odido maar vraag dat eerst goed na bij je nieuwe provider! 
Succes!

Bekijk origineel

2 reacties

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
  • is King of Content
  • 530 reacties
  • 9 februari 2025

waarom wil je odido verlaaten ):

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8067 reacties
  • Antwoord
  • 9 februari 2025
janetvanwijgerden schreef:

Je moet eerst de eventuele telefoon betalen. Daarna betaal je 50% van je abonnementskosten ex je kortingen en een maand opzegtermijn.

Volgens mij kan je nieuwe provider dit ook regelen. Je krijgt dan vanzelf de rekening thuisgestuurd (mail)  van Odido maar vraag dat eerst goed na bij je nieuwe provider! 
Succes!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen