Skip to main content

Onjuiste informatie verlengen abonnement.

• 6 februari 2025
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

6 februari 2025

Niet om het een of ander, maar je hebt dan zelf bij Belsimpel ingevuld dat jij andere abonnementen hebt van Odido hebt of iets dergelijks voor combinatie voordeel, waardoor je deze aanbieding te zien kreeg. Als je dit niet hebt en het wel staat aangevinkt door jou of door Belsimpel is dit een fout van jou of Belsimpel. Het kan niet zo zijn dat je een box aanvinkt en dan zegt "Ja want op Belsimpel stond dit aangegeven".

Zelf heb ik dit nog nooit meegemaakt. Odido controleert trouwens de ingezonden gegevens, niet of jij wel of niet naar eerlijkheid hebt aangegeven of je combinatie voordeel krijgt. Dit wordt automatisch toegekend door het systeem zodra deze ziet dat je meerdere abonnementen op je adres hebt. 

Daarbij stel je ook vragen aan Odido gericht over extra tegoeden van 5gb, je hebt bij Belsimpel een contract afgesloten. Hier stond alles duidelijk bij vermeld, dus had je akkoord gunnen gaan of niet. Als daar niks over de 5GB extra stond, krijg je die niet.

Is je huidige bundel niet voldoende? Kan je altijd verhogen via Mijn Odido.

Occaj
Super User
Forum|alt.badge.img+3
  • Odido Superuser
  • 6 februari 2025

Niet om het een of ander, maar je hebt dan zelf bij Belsimpel ingevuld dat jij andere abonnementen hebt van Odido hebt of iets dergelijks voor combinatie voordeel, waardoor je deze aanbieding te zien kreeg. Als je dit niet hebt en het wel staat aangevinkt door jou of door Belsimpel is dit een fout van jou of Belsimpel. Het kan niet zo zijn dat je een box aanvinkt en dan zegt "Ja want op Belsimpel stond dit aangegeven".

Zelf heb ik dit nog nooit meegemaakt. Odido controleert trouwens de ingezonden gegevens, niet of jij wel of niet naar eerlijkheid hebt aangegeven of je combinatie voordeel krijgt. Dit wordt automatisch toegekend door het systeem zodra deze ziet dat je meerdere abonnementen op je adres hebt. 

Daarbij stel je ook vragen aan Odido gericht over extra tegoeden van 5gb, je hebt bij Belsimpel een contract afgesloten. Hier stond alles duidelijk bij vermeld, dus had je akkoord gunnen gaan of niet. Als daar niks over de 5GB extra stond, krijg je die niet.

Is je huidige bundel niet voldoende? Kan je altijd verhogen via Mijn Odido.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 6 februari 2025

Heb je deze klacht al bij de verkoper van je abonnement ingediend.  Belsimpel liet je die aanbieding zien, dus aan hen om dat te herstellen of uitleg te geven waarom je het verkeerd hebt gezien. Belsimpel maakt hun eigen website met aanbiedingen. Anders annuleer je alles weer. Dat zou binnen 14 dagen kunnnen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen