Skip to main content
Beantwoord

eSIM overzetten lukt niet op Samsung S25 Ultra

  • 4 februari 2025
  • 3 reacties
  • 199 Bekeken

Ik kan mijn eSIM niet overzetten naar mijn nieuwe Samsung S25 ultra, abonnement gaat pas in op 8 April maar wil toestel gebruiken met huidig abonnement.Zodra ik eSIM over wil zetten dan geeft Tel. aan "Er zijn geen serviceproviders in uw huidige land of regio die mobiele eSIM-abonnementen aanbieden waarvoor u zich kunt aanmelden vanaf uw telefoon"?.
Gr.Rob

Beste antwoord door eric

Overzetten wordt waarschijnlijk niet ondersteund door jouw oude provider.  Odido doet dat alleen bij Apple.  Dus vraag bij je oude provider een nieuwe (e)sim aan.

Bekijk origineel

3 reacties

GebruikersnaamRandomTekst

Waar heb je de telefoon gekocht? Dit klinkt als een buitenlandse Samsung die voor gebruik eerst in eigen land wil worden “geactiveerd”


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8941 reacties
  • Antwoord
  • 5 februari 2025

Overzetten wordt waarschijnlijk niet ondersteund door jouw oude provider.  Odido doet dat alleen bij Apple.  Dus vraag bij je oude provider een nieuwe (e)sim aan.


  • Debutant
  • 1 reactie
  • 9 februari 2025

eSim overzetten bij Vodafone geeft dezelfde foutmelding


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen