Skip to main content
Beantwoord

Geen Service

• 4 februari 2025
  • 6 reacties
  • 81 Bekeken

Ik kreeg gister ochtend om 08:00 een smsje dat ik nog een openstaande factuur had ben gisteravond naar duitsland gereden en sinds ik hier ben heb ik geen service kan niet bellen en ook niet internetten, heb gisteravond gelijk mijn factuur betaald alleen heb nog steeds geen service kan ik aub zsm geholpen worden

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Mervan1903 

Als je een openstaande factuur hebt dan heb je wellicht een blokkade op gebruik in het buitenland.

Heb je de factuur betaald via iDeal of via een handmatige overboeking, indien je het bedrag handmatig overmaakt dan kan de verwerking daarvan tot 3 werkdagen duren.

Staat de factuur als betaald in je Odido account? Herstart je telefoon dan eens.

Bekijk origineel

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21709 reacties
  • Antwoord
  • 4 februari 2025

Hallo ​@Mervan1903 

Als je een openstaande factuur hebt dan heb je wellicht een blokkade op gebruik in het buitenland.

Heb je de factuur betaald via iDeal of via een handmatige overboeking, indien je het bedrag handmatig overmaakt dan kan de verwerking daarvan tot 3 werkdagen duren.

Staat de factuur als betaald in je Odido account? Herstart je telefoon dan eens.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 5 februari 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@Mervan1903 

ik heb een mailtje gehad dat de betaling binnen is maar heb nog steeds geen service en kan mijn data nog steeds niet gebruiken en ook niet bellen

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21709 reacties
  • 5 februari 2025

@Mervan1903 

Telefoon al herstart?

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 5 februari 2025
Waqqas schreef:

@Mervan1903 

Telefoon al herstart?

Ja ik heb echt alles al geprobeerd

Pouh
Super User
Forum|alt.badge.img+3
  • Odido Superuser
  • 242 reacties
  • 5 februari 2025

Zodra de betaling helemaal is verwerkt en de factuur in Mijn Odido op betaald staat, zal je verbinding weer worden hersteld. 

Een mail met dat de betaling binnen is betekend niet automatisch dat de betaling al verwerkt is. Dit kan even duren. 

Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-Moderator
  • 292 reacties
  • 6 februari 2025

Hi Mervan, ik zie dat 2 andere klanten je al hebben proberen te helpen met het geven van informatie en tips voor het herstellen van je verbinding. Fijn om te zien! Aan mij nu de taak om uit te zoeken waarom je bereik nog niet hersteld is. Ben je op dit moment in het buitenland? In dat geval kan het kloppen dat je verbinding nog niet werkend is. Er is namelijk een blokkade actief die ervoor zorgt dat je geen connectie kan maken met buitenlandse netwerken. Deze blokkade kan ik voor je verwijderen, maar daarvoor wacht ik wel op je bevestiging dat dit oké voor je is. Het gebruiken van je abonnement buiten de EU kan namelijk extra kosten met zich meebrengen en dit wil ik natuurlijk het liefst voorkomen. Ik wacht je reactie af en als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen