Hoi, morgen start mijn nieuwe abonnement met nummerbehoud bij jullie. Ik heb vanuit de winkel een esim meegekregen om te installeren. Per abuis heb ik die verwijderd van mijn telefoon. Ik zou graag een nieuwe willen aanvragen via de app, maar ik kan mijn abonnement niet koppelen, omdat ik geen sms kan ontvangen op mijn tijdelijke nummer. Ik heb dit tijdelijke nummer nu in mijn profiel gezet. Zou ik een nieuwe esim kunnen ontvangen? Mvg, Rick
Nieuwe eSIM nodig
Beste antwoord door Hollander0299
Goedemorgen Rick, fijn dat het is gelukt met je eSIM! Wat betreft het koppelen in Mijn Odido. Ik hoop dat ik je hierbij kan helpen. Er zijn namelijk een paar dingen die kunnen spelen:
Met welk e-mailadres log je in om het mobiele abonnement te koppelen: j***r@gmail.com of h***f@gmail.com? Mocht het j***r zijn: Hier stond een inactief Internet + TV abonnement aan gekoppeld en de voorletters kwamen niet exact overeen: Dit oude abonnement stond op 1 voorletter. Je mobiele abonnement staat 2 voorletters. Dus ik heb dit account verwijderd. Over 15 minuten kan je een nieuw Mijn Odido account aanmaken en dan zou het moeten lukken om je mobiele abonnement te koppelen.
Log je in met h***f? Ik zie dat dit op dit moment een leeg account is. Hiermee zou het moeten lukken om je abonnement te koppelen. Gebruik je op dit moment het nummer **42, die sinds gisteren actief is? En probeer je het koppelen via de app of via de website? Ik hoor het graag van je!
Dank, na de reset is het gelukt om een nieuw account aan te maken en het nummer te koppelen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.