Skip to main content
Beantwoord

Verlengen lukt niet

Beste Odido, 

Sinds begin oktober mag ik verlengen, super leuk! Dit wilde ik doen met abonnement + mobiel. Echter staat er dat het wordt afgewezen. Ik heb geen negatieve kredietgeschiedenis en al mijn facturen zijn altijd betaald. Ik kan niet bedenken waarom het niet lukt! Is er iets met mijn account? Er staat wel dat ik nog een “oud” abonnement heb en had gelezen dat deze verwijderd kon worden. Misschien heeft het daarmee te maken? 

Beste antwoord door eric

Moderators kunnen niet inzien waarom jouw aanvraag is afgewezen. Er is een formulier wat je met legetimatie kunt opsturen voor verdere info.

Bekijk origineel

14 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9313 reacties
  • Antwoord
  • 1 november 2024

Moderators kunnen niet inzien waarom jouw aanvraag is afgewezen. Er is een formulier wat je met legetimatie kunt opsturen voor verdere info.

• Auteur
  • 1 reactie
  • 1 november 2024

Het lukt ook niet met sim only, dus dat is heel raar.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Shelley, van harte welkom op de Community en superleuk dat je bij ons blijft met je verlenging én een nieuw toestel! Welk toestel heb je op 't oog? Wat apart dat je aanvraag wordt afgewezen. Krijg je te zien waar je op vastloopt? Bijvoorbeeld na de kredietcheck. Je zou het nog eens kunnen proberen en kijken of je het toestelkrediet onder de € 250 kan houden. Het formulier dat @eric hierboven heeft gestuurd is anders de enige manier om de reden van afwijzing op te vragen. Wij mogen en kunnen dit vanwege privacy redenen niet inzien. Een andere optie is om met mijn collega's van Telesales op 0800-0092 te bellen of een van onze shops binnen te lopen en de bestelling samen met hen te doen. Wellicht zien zij dan direct wat de reden is dat de bestelling niet gedaan kan worden. Laat je het me weten als je iemand hebt gesproken? Ik blijf graag op de hoogte en ik hoop dat je snel je abonnement kan verlengen en je nieuwe toestel in handen hebt! 😊

• is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 18 februari 2025

ik heb het probleem ook probeer

mijn abonnement te verlengen met telefoon 

krijg steeds de melding kan de gegevens niet vinden probeer het later nog eens 

• is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 18 februari 2025

en heb je al reactie gekregen 

• is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 18 februari 2025

nee nog niet ik ga straks even langs bij de winkel 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@igoor107, tof dat je bij ons blijft met je verlenging! Maar wat apart dat je deze melding krijgt. Kan je me meer informatie geven? Probeer je te verlengen via Odido.nl of via een derde partij? Ben je inmiddels naar de shop geweest en hebben ze je daar kunnen helpen? Ik hoor het graag van je. Mocht het nog niet gelukt zijn, zet dan je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Deze staan hier privé en alleen moderators kunnen deze inzien. Ik kijk dan graag met je mee, zodat je je verlenging snel in orde kan maken! 😊

• is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 20 februari 2025

via odio 

miranda berkhuysen

XXX

XXX

zoetermeer

06XXX

iban nummer XXX

[Persoonlijke gegevens verwijderd door moderator. Plaats deze in je profiel. Nooit in een openbare reactie]

• is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 20 februari 2025

ze hebben een storing ben in de winkel geweest daar zeiden ze dat het een storing is

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

@igoor107 Goedemorgen Miranda, bedankt voor je gegevens! Ik heb ze meteen uit je bericht verwijderd en in je profiel gezet. Ze stonden hier namelijk openbaar. Ik heb meteen meegekeken en ik zie dat mijn collega direct een case voor je heeft aangemaakt voor mijn technische collega's. Ze hebben op dit moment een verwerkingstijd van 14 dagen. Het kan soms iets langer duren, maar de kans is ook aanwezig dat ze sneller aan jouw case toekomen. Ik hoop dat laatste. Mocht je 6 maart nog niets van ze hebben gehoord, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag of er een update is in de case (76258253)! 😊

• is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 5 maart 2025

ik kan nog steeds niet verlengen hoe lang gaat het nog duren 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Igoor, goed dat je me een reminder stuurt! Ik heb de case er meteen bijgepakt en ik zie dat jouw case gisteren aan een collega is toegewezen. Ze lijken dus goed op schema te lopen en ik verwacht dat ze er héél binnenkort (vermoedelijk vandaag) aan werken. Houd je me op de hoogte als mijn collega's contact met je hebben opgenomen? Anders kijk ik morgen of maandag opnieuw in de case wat precies de status is. Wellicht hebben mijn collega's meer tijd nodig om de oorzaak en de oplossing te vinden, maar er zit in ieder geval progressie in! 

• is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 6 maart 2025

goedemorgen het is opgelost gisteren 

heb gebeld en gelijk een mijn abonnement verlengd met telefoon 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen ​@igoor107, superfijn dat het is gelukt met je verlenging en met je nieuwe toestel en bedankt voor het laten weten! Welke telefoon is het geworden? 😄

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen