Skip to main content
Beantwoord

Prepaid simkaart - pin/pukcode kwijt

  • 12 september 2024
  • 5 reacties
  • 94 Bekeken

Hoi, ik ben momenteel op reis en kom binnenkort terug naar Nederland. Ik wil graag mijn Nederlandse prepaid simkaart weer gebruiken, maar ik ben helaas mijn pincode en pukcode kwijt.Ik heb geprobeerd om hulp te krijgen via de livechat op jullie website, maar deze optie werkt niet. Ook kan ik mijn pin- of pukcode niet opvragen via de gebruikelijke link die de chatbot geeft, omdat ik geen abonnement heb maar een prepaid simkaart.

Kunnen jullie me alsjeblieft helpen om mijn pin- en pukcode te achterhalen?

Alvast bedankt!

Beste antwoord door sim_s

Sam van Odido schreef:

Hi @sim_s, goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Uiteraard zorg ik er graag voor dat jij zo snel mogelijk weer je simkaart kunt gebruiken. Ik zie dat het e-mailadres dat je voor de Community gebruikt ook aan je prepaid simkaart gekoppeld staat. Dit is goed nieuws, want daardoor kon ik meteen je pin- en pukcode versturen naar het e-mailadres in kwestie. Check je je mail? Ik verneem graag van je of het gelukt is om weer toegang te krijgen!

 

Hi @Sam van Odido, Bedankt voor je hulp! Ik heb de e-mail met de pin- en pukcode in goede orde ontvangen👍

Bekijk origineel

5 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8971 reacties
  • 13 september 2024

Heb je de simkaart wel 1 x in de afgelopen 6 maanden gebruikt? Anders wordt de kaart/nummer geannuleerd. 


  • Auteur
  • Debutant
  • 2 reacties
  • 13 september 2024
eric schreef:

Heb je de simkaart wel 1 x in de afgelopen 6 maanden gebruikt? Anders wordt de kaart/nummer geannuleerd. 

Ja, bedankt voor je reactie. Ik heb de simkaart in de afgelopen 6 maanden wel gebruikt.  


Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Mobiel
  • 292 reacties
  • 16 september 2024

Hi @sim_s, goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Uiteraard zorg ik er graag voor dat jij zo snel mogelijk weer je simkaart kunt gebruiken. Ik zie dat het e-mailadres dat je voor de Community gebruikt ook aan je prepaid simkaart gekoppeld staat. Dit is goed nieuws, want daardoor kon ik meteen je pin- en pukcode versturen naar het e-mailadres in kwestie. Check je je mail? Ik verneem graag van je of het gelukt is om weer toegang te krijgen!


  • Auteur
  • Debutant
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 23 september 2024
Sam van Odido schreef:

Hi @sim_s, goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Uiteraard zorg ik er graag voor dat jij zo snel mogelijk weer je simkaart kunt gebruiken. Ik zie dat het e-mailadres dat je voor de Community gebruikt ook aan je prepaid simkaart gekoppeld staat. Dit is goed nieuws, want daardoor kon ik meteen je pin- en pukcode versturen naar het e-mailadres in kwestie. Check je je mail? Ik verneem graag van je of het gelukt is om weer toegang te krijgen!

 

Hi @Sam van Odido, Bedankt voor je hulp! Ik heb de e-mail met de pin- en pukcode in goede orde ontvangen👍


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Sim, fijn dat je de e-mail met je codes hebt ontvangen en uiteraard graag gedaan namens Sam. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je nog een hele fijne middag!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen