Skip to main content

iDIN-validatie werkt niet

  • 3 augustus 2024
  • 1 reactie
  • 635 Bekeken

Ik heb wat problemen met het verifi毛ren van mijn identiteit via iDIN. Telkens wanneer ik de code scan via de bank, blijft de website van Odido een foutmelding geven. Dit is een beetje frustrerend omdat ik mijn eSIM nu niet kan activeren. Ik ben momenteel in het buitenland, dus naar een winkel gaan is geen optie.

Wat hulp zou ik erg op prijs stellen. Hartelijk bedankt.

Uitgelichte reactie

5 augustus 2024

Hoi snzeh, van harte welkom op de Community en ik hoop dat je een leuke tijd hebt in het buitenland! Wat apart dat de website een foutmelding geeft. Ik heb direct meegekeken en ik zie dat je mijn collega gisteren hebt gesproken. Is het gelukt met het activeren van je nieuwe eSIM? Ik hoor het graag van je. Anders help ik je uiteraard graag verder! 馃槃

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi snzeh, van harte welkom op de Community en ik hoop dat je een leuke tijd hebt in het buitenland! Wat apart dat de website een foutmelding geeft. Ik heb direct meegekeken en ik zie dat je mijn collega gisteren hebt gesproken. Is het gelukt met het activeren van je nieuwe eSIM? Ik hoor het graag van je. Anders help ik je uiteraard graag verder! 馃槃


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen