Bij recente factuur moet ik erachter komen dat bellen vanuit NL naar, in dat geval, België niet meer inclusief is, na contractverlenging eerder dit jaar. Wel erg spijtig gezien ik juist eerder bij T-Mobile was gekomen doordat het inclusief bellen naar EU was, in plaats van dat er kosten bij komen.
Vraag hierbij is of hier nog wat mee gedaan kan worden, zonder iets als Unlimited, want zoveel data gebruik ik niet
Beste antwoord door eric
Sinds 5 september 2023 zijn er nieuwe Odido abonnementen. Bij sommige is NL naar EU inbegrepen, bij andere niet. Je kunt zelf de ideale combinatie zoeken.
Bellen naar de EU kan altijd, bel je weinig is per minuut betalen het beste. Als je veel belt is zelfs als je niet zoveel data gebruikt toch Unlimited Premium het beste. Dan kun je Unlimited naar EU, Turkije, Zwitserland en USA bellen.
Sinds 5 september 2023 zijn er nieuwe Odido abonnementen. Bij sommige is NL naar EU inbegrepen, bij andere niet. Je kunt zelf de ideale combinatie zoeken.
Bellen naar de EU kan altijd, bel je weinig is per minuut betalen het beste. Als je veel belt is zelfs als je niet zoveel data gebruikt toch Unlimited Premium het beste. Dan kun je Unlimited naar EU, Turkije, Zwitserland en USA bellen.
Tot de nieuwe rekening van maart 2025 waren er nooit kosten in rekening gebracht voor het bellen vanuit Nederland naar Spanje. Bij welk abonnement zijn deze gesprekken inbegrepen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.