Skip to main content
Beantwoord

Kan niet meer verlengen na vastlopen website tijdens verlengen

  • 17 juli 2024
  • 6 reacties
  • 54 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik wilde mijn mobiel abonnement verlengen maar tijdens het invullen en afronden van de bestelling liep de website vast en was ineens alles weg . Nu kan ik niet meer verlengen ? Krijg telkens deze melding: 

Op basis van onze informatie kun je nog niet vernieuwen. Dit kan omdat je nog niet aan het einde van je contract bent. Je kunt wel je abonnement aanpassen of producten bijkopen.

Bekijk de einddatum van je contract 

Beste antwoord door tomvg9

Pharwin van Odido schreef:

Hallo @tomvg9, van harte welkom op onze Community en zeer begrijpelijk dat je hier meer duidelijkheid over wilt hebben, die geef ik je graag! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***2188, als het goed is gaat het ook om dat nummer, gezien deze verlengbaar is. Ik zie dat het helemaal goed is gegaan met je verlenging en die staat nu ook correct verwerkt in ons systeem, vandaar dat je de bevestiging hebt ontvangen. Ik zie dat je toestel ook al in het afleverproces naar de koerier PostNL zit, deze is al naar hun verstuurd. Zodra zij het pakketje hebben ontvangen en ook hebben verwerkt, zul je van hen een e-mail ontvangen met daarin meer informatie + een Track & Trace code. Ik verwacht dat dit vandaag of morgen zal zijn en ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe pareltje! 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 😄

 

Dank voor je reactie, 

ik zie inderdaad dat het allemaal afgerond is en het toestel onderweg is 👍

Bekijk origineel

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21533 reacties
  • 17 juli 2024

Hallo @tomvg9 

Kan je eens in je Odido account onder abonnement kijken of je een nieuw abonnement ziet of een tab 'nieuw'?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 17 juli 2024

Beste . 
 

nee geen nieuw abbo te zien of tab nieuw , 

zie wel dat ik kan verlengen. Maar als ik daar heen 

ga krijg ik dus die melding die ik beschreef, 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 17 juli 2024

Op het moment van chatten . Krijg ik nu net wel een mail . Met afronden bestelling. Als het lukt laat ik het weten 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo @tomvg9, van harte welkom op onze Community en zeer begrijpelijk dat je hier meer duidelijkheid over wilt hebben, die geef ik je graag! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***2188, als het goed is gaat het ook om dat nummer, gezien deze verlengbaar is. Ik zie dat het helemaal goed is gegaan met je verlenging en die staat nu ook correct verwerkt in ons systeem, vandaar dat je de bevestiging hebt ontvangen. Ik zie dat je toestel ook al in het afleverproces naar de koerier PostNL zit, deze is al naar hun verstuurd. Zodra zij het pakketje hebben ontvangen en ook hebben verwerkt, zul je van hen een e-mail ontvangen met daarin meer informatie + een Track & Trace code. Ik verwacht dat dit vandaag of morgen zal zijn en ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe pareltje! 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 😄


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 19 juli 2024
Pharwin van Odido schreef:

Hallo @tomvg9, van harte welkom op onze Community en zeer begrijpelijk dat je hier meer duidelijkheid over wilt hebben, die geef ik je graag! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***2188, als het goed is gaat het ook om dat nummer, gezien deze verlengbaar is. Ik zie dat het helemaal goed is gegaan met je verlenging en die staat nu ook correct verwerkt in ons systeem, vandaar dat je de bevestiging hebt ontvangen. Ik zie dat je toestel ook al in het afleverproces naar de koerier PostNL zit, deze is al naar hun verstuurd. Zodra zij het pakketje hebben ontvangen en ook hebben verwerkt, zul je van hen een e-mail ontvangen met daarin meer informatie + een Track & Trace code. Ik verwacht dat dit vandaag of morgen zal zijn en ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe pareltje! 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 😄

 

Dank voor je reactie, 

ik zie inderdaad dat het allemaal afgerond is en het toestel onderweg is 👍


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Tom, fijn om te lezen en ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe telefoon. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. We staan voor je klaar. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend! 🙌🏻


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen