Skip to main content
Beantwoord

Vraag over vervroegd verlengen


Ik heb op dit moment een abbonement lopen (inclusief recycle deal) dat nog +7 maand doorloopt, nu is helaas mijn telefoon kapot gegaan, is er voor mij de optie om op dit moment een vervroegde verlenging aan te vragen, of is dit niet mogelijk omdat ik een recycle deal in mijn huidige abbonement heb.

Beste antwoord door zyzzraver7777

eric schreef:

Die vraag kun je direct stellen bij de klantenservice. Vervroegd verlengen kun je namelijk niet ONLINE afsluiten. Maar ik vermoed dat je de komende maanden gewoon je huidige telefoon afbetaald en dan aan het einde kiest om hem niet in te leveren en dan wordt op die laatste factuur de recycle vergoeding in rekening gebracht.

Na afloop van dit abonnement start dan je nieuwe abonnement, maar in de tussentijd krijg je dus wel nu alvast je nieuwe toestel omdat je vervroegd verlengt.

Dat is goed om te horen ! Bedankt voor de informatie en ik ga even contact opnemen met de klanten service ! Fijne dag.

Bekijk origineel

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21723 reacties
  • 24 juni 2024

Hallo @zyzzraver7777 

Wanneer je telefoon kapot is dan gaat de recycle deal niet meer door en betaal je de resterende kosten gewoon aan Odido. Indien je eerder wilt verlengen dan kan je dit regelen via de Odido klantenservice.

 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 24 juni 2024
Waqqas schreef:

Hallo @zyzzraver7777 

Wanneer je telefoon kapot is dan gaat de recycle deal niet meer door en betaal je de resterende kosten gewoon aan Odido. Indien je eerder wilt verlengen dan kan je dit regelen via de Odido klantenservice.

 

Bedankt voor uw reactie ! Dus als ik het goed begrijp op het moment dat ik mijn telefoon nu vervroegd zou verlengen, worden de kosten van (recycle deal) die ik op dit moment heb automatisch verrekend in mijn factuur, of is dit iets wat ik los eerst moet regelen voordat ik een vervroegde verlenging aanvraag


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9322 reacties
  • 24 juni 2024

Die vraag kun je direct stellen bij de klantenservice. Vervroegd verlengen kun je namelijk niet ONLINE afsluiten. Maar ik vermoed dat je de komende maanden gewoon je huidige telefoon afbetaald en dan aan het einde kiest om hem niet in te leveren en dan wordt op die laatste factuur de recycle vergoeding in rekening gebracht.

Na afloop van dit abonnement start dan je nieuwe abonnement, maar in de tussentijd krijg je dus wel nu alvast je nieuwe toestel omdat je vervroegd verlengt.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 24 juni 2024
eric schreef:

Die vraag kun je direct stellen bij de klantenservice. Vervroegd verlengen kun je namelijk niet ONLINE afsluiten. Maar ik vermoed dat je de komende maanden gewoon je huidige telefoon afbetaald en dan aan het einde kiest om hem niet in te leveren en dan wordt op die laatste factuur de recycle vergoeding in rekening gebracht.

Na afloop van dit abonnement start dan je nieuwe abonnement, maar in de tussentijd krijg je dus wel nu alvast je nieuwe toestel omdat je vervroegd verlengt.

Dat is goed om te horen ! Bedankt voor de informatie en ik ga even contact opnemen met de klanten service ! Fijne dag.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen