Abonnement opgezegd en krijg een onterechte boete en aanmelding bij preventel terwijl abonnement automatisch betaald werd klachtbrief in februari gestuurd maar tot op heden geen antwoord
Graag de onrecht recht trekken
Abonnement opgezegd en krijg een onterechte boete en aanmelding bij preventel terwijl abonnement automatisch betaald werd klachtbrief in februari gestuurd maar tot op heden geen antwoord
Graag de onrecht recht trekken
Beste antwoord door eric
Hoi
Het is belangrijk te begrijpen dat een abonnement wat op jouw naam is afgesloten niets met jouw zoon te maken heeft. Dat je een abonnement/sim uitleend aan iemand mag natuurlijk altijd, maar het blijft jouw verantwoordelijkheid wat ermee gebeurd. Daarom is het voldoende jouw gegevens in je forumprofiel te zetten.
Bij de overgang van Tele2 naar Odido zouden prijs en voorwaarden hetzelfde blijven. Dus als daar iets niet goed is gegaan kan de klantenservice dat opzoeken. Heb je al telefonisch contact opgenomen en is er wellicht al een ticket geopend.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.