vorige week heb ik via chat contact gehad om mijn lopende verlenging te cancellen en opnieuw te verlengen met een nieuwe toestel.
dit zou 2 a 3 werkdagen duren maar dit is inmiddels al 5 werkdagen
via chat kom ik niet verder want dat werkt voor geen meter.
Beste antwoord door MinhoS
Marciano van Odido schreef:
Goedemorgen Minho, ik heb je verlenging er zojuist uitgehaald. Geef het systeem even 30 minuten de tijd en dan moet het lukken om je nieuwe verlenging aan te vragen met je nieuwe toestel! Laat je het ons weten of het is gelukt? 😄
Goedemorgen Minho, ik heb je verlenging er zojuist uitgehaald. Geef het systeem even 30 minuten de tijd en dan moet het lukken om je nieuwe verlenging aan te vragen met je nieuwe toestel! Laat je het ons weten of het is gelukt? 😄
Goedemorgen Minho, ik heb je verlenging er zojuist uitgehaald. Geef het systeem even 30 minuten de tijd en dan moet het lukken om je nieuwe verlenging aan te vragen met je nieuwe toestel! Laat je het ons weten of het is gelukt? 😄
@MinhoS Fijn dat het is gelukt! Namens mijn collega en ik: graag gedaan! Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 😄
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.