Skip to main content
Beantwoord

eSIM activeren lukt niet


Vandaag heb ik mijn nieuwe iPad ontvangen. Omdat eerder deze maand ook mijn nieuwe abonnement is ingegaan, had ik een nieuwe eSim gekregen. Deze probeer ik nu op mijn nieuwe iPad te installeren, maar helaas mislukt het proces. De eSim was nog niet eerder gebruikt.

 

Na het scannen van de QR code probeert de iPad verbinding te maken met het netwerk, maar deze blijft op ‘geen service’ staan.

Volgens de brief zou de volgende stap zijn om de eSim te activeren in de Odido app of op de website, maar daar verschijnt geen nieuwe eSim.

 

Kortom ik zit vast. Is er een medewerker die mij kan helpen bij het activeren van mijn eSim?

Beste antwoord door Jeroen_O

Inmiddels is mijn probleem via de klantenservice verholpen. Een reactie is niet meer benodigd.

Bekijk origineel

2 reacties

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 21 mei 2024

Inmiddels is mijn probleem via de klantenservice verholpen. Een reactie is niet meer benodigd.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Jeroen, fijn dat het inmiddels is opgelost door mijn collega's van de klantenservice en bedankt voor het laten weten! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar! 😄


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen