Skip to main content

prepaid bundel betaald, maar niet geactiveerd


hi! Ik heb twee keer voor een bundel betaald, maar hij is alleen de tweede keer af gegaan. Zouden jullie dat even kunnen checken en eventueel terug storten 

Uitgelichte reactie

19 april 2024

Pharwin van Odido schreef:

Hallo @MAyoub, welkom op onze Community! Ik heb gelijk zitten zoeken op je e-mailadres en ik ben het nummer tegenkomen dat eindigt op ***065, gaat het daarover? Daarbij zie ik inderdaad dat je twee keer de bundel '’Unlimited data voor een dag'’ had aangeschaft. Er kan altijd maar één bundel tegelijk actief zijn. De kosten van € 2,95 kan ik eventueel voor je bijschrijven bij je PrePaid-tegoed. 

Laat maar even weten of je dit zou willen, dan maak ik het gelijk voor je in orde! 😄

 

Ja graag, bedankt! 

5 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo @MAyoub, welkom op onze Community! Ik heb gelijk zitten zoeken op je e-mailadres en ik ben het nummer tegenkomen dat eindigt op ***065, gaat het daarover? Daarbij zie ik inderdaad dat je twee keer de bundel '’Unlimited data voor een dag'’ had aangeschaft. Er kan altijd maar één bundel tegelijk actief zijn. De kosten van € 2,95 kan ik eventueel voor je bijschrijven bij je PrePaid-tegoed. 

Laat maar even weten of je dit zou willen, dan maak ik het gelijk voor je in orde! 😄


  • Auteur
  • 3 reacties
  • 19 april 2024
Pharwin van Odido schreef:

Hallo @MAyoub, welkom op onze Community! Ik heb gelijk zitten zoeken op je e-mailadres en ik ben het nummer tegenkomen dat eindigt op ***065, gaat het daarover? Daarbij zie ik inderdaad dat je twee keer de bundel '’Unlimited data voor een dag'’ had aangeschaft. Er kan altijd maar één bundel tegelijk actief zijn. De kosten van € 2,95 kan ik eventueel voor je bijschrijven bij je PrePaid-tegoed. 

Laat maar even weten of je dit zou willen, dan maak ik het gelijk voor je in orde! 😄

 

Ja graag, bedankt! 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@MAyoub Geen probleem! Ik heb het zojuist voor je in orde gemaakt en je ook hierover een bevestiging per SMS verstuurd. Ik moest er een rond getal van maken, dus bij deze heb ik er € 3,00 van gemaakt! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend toe! 😄


  • Debutant
  • 2 reacties
  • 24 april 2024

Hallo, ik heb een bundel L gekocht. Bedrag van 15 € is van rekening er afgegaan, maar bundel niet geactiveerd.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @mevb, leuk dat je PrePaid gebruikt! Ik heb je account direct opgezocht en ik zie inderdaad dat je vanochtend een Bundel L hebt gekocht. De verwerking hiervan kan altijd even duren, maar ik zie hem inmiddels actief staan in je account. Zie je hem nu ook in Mijn Odido? 

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen