Ik heb een nieuwe eSim aangevraagd online. Ik heb de qr code kunnen scannen. Maar bij het activeren van de eSim krijg ik de meldinf dat de pagina op slot zit. Kan iemand mij hier bij helpen? Alvast bedankt!
Ik heb een nieuwe eSim aangevraagd online. Ik heb de qr code kunnen scannen. Maar bij het activeren van de eSim krijg ik de meldinf dat de pagina op slot zit. Kan iemand mij hier bij helpen? Alvast bedankt!
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hi Jan, van harte welkom op de Community! Wat apart dat je deze melding krijgt. Ik ben direct ingelogd op je Mijn Odido-account en ik zie inderdaad je eSIM voor je klaarstaan. Als ik op activeren klik kom ik in het scherm waarbij je moet aangeven of je je huidige simkaart nog in je bezit hebt en dat we je een verificatiecode per SMS sturen. Kom je wel op deze pagina uit en ontvang je de SMS wel? of krijg je na de code pas de pagina op slot melding? Ik hoor het graag van je! 😄
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.