@MirandaBruijns dan heb ik bij deze de huidige Multisim voor je opgezegd. Geef het systeem ongeveer een half uurtje voordat dit volledig is verwerkt. Daarna kun je via je Mijn Odido account een nieuwe Multisim aanvragen! Volg daarmee de onderstaande stappen:
Koppelen (start)
-
Log in op het Mijn Odido account van het mobiele nummer waar je Multisim aan wil toevoegen.
-
Klik op het telefoonnummer waarmee je Multisim wil gebruiken. Dat doe je zo:
a. Mijn Odido op de website: klik in de menubalk op Meer (drie puntjes) en daarna op Sim, Toestel en Smartwatch.
b. Mijn Odido op de app: klik rechts onderin op Meer (drie streepjes) en daarna op Simkaart.
Heb je je Samsung Watch bij Odido gekocht? Of heb je zelf al een Multisim gekocht? Dan staat je Multisim klaar onder Extra simkaarten. Je ziet dan Mijn smartwatch onder Extra simkaarten staan.
Heb je je Samsung Watch ergens anders gekocht? Dan kan je Multisim eerst bestellen onderaan de pagina. Daarna zie je Mijn smartwatch onder Extra simkaarten staan.
Koppelen (vervolg)
-
Klik op Mijn Smartwatch.
-
Volg voor de veiligheid de verificatiestap. Hiervoor krijg je een cijfercode op je telefoon. Vul âm in om te laten zien dat je het echt bent.
-
Check of je een QR-code krijgt. Die heb je nodig om Multisim te activeren.
-
Open de Wear app (Galaxy Wearable) op je telefoon.
-
Maak verbinding tussen je telefoon en je Samsung Watch.
-
Gelukt? Klik in de app op Instellingen horloge en daarna op Mobiel abonnementen.
-
Check of je de knop Code gebruiken ziet. Scan nu de QR-code die op het scherm van je computer of tablet staat.
-
Klik op Mobiel abonnement gebruiken. Je Samsung Watch wordt nu ingesteld. Daarna kan je Multisim gebruiken.
Ik verneem graag of het daarna wel lukt!
Note: ik heb je screenshot van eerder maar verwijderd, omdat je telefoonnummer zichtbaar was. Aangezien dit een openbaar forum is, waar iedereen kan meelezen, is het handig om je nummer niet openbaar te maken! đ