Ik heb gelezen op jullie site dat alle klanten hun data verdubbeld krijgen wanneer er meerdere abonnementen op hetzelfde adres zijn. Nu lijkt dit bij mij niet gebeurd te zijn, ik heb hier ook geen mail over ontvangen, en ik weet niet waarom. Mijn partner en ik hebben een Odido abonnement en thuis hebben wij ook een internet & tv abonnement bij Odido. Wat gaat er mis?
Met vriendelijke groet Anne
Beste antwoord door AnneLouise91
Marciano van Odido schreef:
Hi Anne Louise, vrijdag waren we nog druk bezig met het omzetten van alle Klantvoordeel. Het abonnement met 23 op het eind heeft Unlimited Data, dus deze kan uiteraard niet verdubbeld worden. Ik zie dat je abonnement (met 36 op het eind) inmiddels 25 GB + 25 GB heeft. Zie je dit nu ook staan in je Mijn Odido-account? Ik wens je er heel veel plezier van! đ
Goedendag, inmiddels zie ik het juiste klantvoordeel, inderdaad 25+25. Bedankt!
De oude (limited) abonnementen van T-Mobile en Tele2 komen hiervoor in aanmerking. De nieuwe Hello Odido abonnementen niet. Als je hiervoor in aanmerking komt, ook als je de mail gemist hebt, dan is dat uiterlijk 15 maart zichtbaar in je Odido APP.
Oke, dan is het nog even afwachten. Ik had voorheen een tele-2 abonnement en mijn partner t-mobile. Dan zouden we dus wel in aanmerking moeten komen als ik het goed begrijp. Mocht het vrijdag nog niet zichtbaar zijn, laat ik het weten.
Hier precies hetzelfde. Allebei bij tele2 een abonnement gehad, mijn man heeft er wel een mail over gehad en ik niet. Terwijl mijn abonnement eerder afgesloten was. Ik zie inmiddels het wel in mijn odido staan.
Wat gebeurd er als ik mijn bundel naar beneden aan pas?
Ja ik maak al een tijd gebruik van klantvoordeel op alle abonnementen. Helaas is de verdubbeling nog niet te zien in mijn account. Wel heb ik opeens 30 gb ipv 25 gb.
Helaas is ook vandaag het klantvoordeel van verdubbeling van data niet zichtbaar. Wij hebben op ons adres 2 mobiele abonnement + een internet + tv abonnement (Tv abonnement staat niet op de foto, maar is wel zichtbaar op bij Klantvoordeel op mijn odido). Wat kan ik nu doen?
Hi Anne Louise, vrijdag waren we nog druk bezig met het omzetten van alle Klantvoordeel. Het abonnement met 23 op het eind heeft Unlimited Data, dus deze kan uiteraard niet verdubbeld worden. Ik zie dat je abonnement (met 36 op het eind) inmiddels 25 GB + 25 GB heeft. Zie je dit nu ook staan in je Mijn Odido-account? Ik wens je er heel veel plezier van! đ
Hi Anne Louise, vrijdag waren we nog druk bezig met het omzetten van alle Klantvoordeel. Het abonnement met 23 op het eind heeft Unlimited Data, dus deze kan uiteraard niet verdubbeld worden. Ik zie dat je abonnement (met 36 op het eind) inmiddels 25 GB + 25 GB heeft. Zie je dit nu ook staan in je Mijn Odido-account? Ik wens je er heel veel plezier van! đ
Goedendag, inmiddels zie ik het juiste klantvoordeel, inderdaad 25+25. Bedankt!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.