Skip to main content
Beantwoord

Klantvoordeel verdubbeling data

Hallo,

Ik heb gelezen op jullie site dat alle klanten hun data verdubbeld krijgen wanneer er meerdere abonnementen op hetzelfde adres zijn. Nu lijkt dit bij mij niet gebeurd te zijn, ik heb hier ook geen mail over ontvangen, en ik weet niet waarom. Mijn partner en ik hebben een Odido abonnement en thuis hebben wij ook een internet & tv abonnement bij Odido. Wat gaat er mis?

Met vriendelijke groet Anne 

Beste antwoord door AnneLouise91

Marciano van Odido schreef:

Hi Anne Louise, vrijdag waren we nog druk bezig met het omzetten van alle Klantvoordeel. Het abonnement met 23 op het eind heeft Unlimited Data, dus deze kan uiteraard niet verdubbeld worden. Ik zie dat je abonnement (met 36 op het eind) inmiddels 25 GB + 25 GB heeft. Zie je dit nu ook staan in je Mijn Odido-account? Ik wens je er heel veel plezier van! đŸ˜„

Goedendag, inmiddels zie ik het juiste klantvoordeel, inderdaad 25+25. Bedankt!

Bekijk origineel

13 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8940 reacties
  • 13 maart 2024

De oude (limited) abonnementen van T-Mobile en Tele2 komen hiervoor in aanmerking. De nieuwe Hello Odido abonnementen niet. Als je hiervoor in aanmerking komt, ook als je de mail gemist hebt, dan is dat uiterlijk 15 maart zichtbaar in je Odido APP.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 13 maart 2024

Oke, dan is het nog even afwachten. Ik had voorheen een tele-2 abonnement en mijn partner t-mobile. Dan zouden we dus wel in aanmerking moeten komen als ik het goed begrijp. Mocht het vrijdag nog niet zichtbaar zijn, laat ik het weten.

Met vriendelijke groet Anne

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 14 maart 2024

Hier precies hetzelfde. Allebei bij tele2 een abonnement gehad, mijn man heeft er wel een mail over gehad en ik niet. Terwijl mijn abonnement eerder afgesloten was. Ik zie inmiddels het wel in mijn odido staan. 

Wat gebeurd er als ik mijn bundel naar beneden aan pas?

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20912 reacties
  • 14 maart 2024

Hallo @AnneLouise91 

Dubbele data is een nieuw onderdeel van klantvoordeel, zolang je recht hebt op klantvoordeel krijg je ook dubbele data 😁

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 14 maart 2024

Ja ik maak al een tijd gebruik van klantvoordeel op alle abonnementen. Helaas is de verdubbeling nog niet te zien in mijn account. Wel heb ik opeens 30 gb ipv 25 gb. 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20912 reacties
  • 14 maart 2024

@AnneLouise91 

Wellicht nog even afwachten, hopelijk staat alles tegen 15 maart goed ✅

Folkert
Forum|alt.badge.img+3
  • Oud-SU
  • 3109 reacties
  • 14 maart 2024

Mijn verdubbeling is gisteren ingegaan maar ik kreeg al een week van te voren een aankondiging per e-mail.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 15 maart 2024

Helaas is ook vandaag het klantvoordeel van verdubbeling van data niet zichtbaar. Wij hebben op ons adres 2 mobiele abonnement + een internet + tv abonnement (Tv abonnement staat niet op de foto, maar is wel zichtbaar op bij Klantvoordeel op mijn odido). Wat kan ik nu doen?

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20912 reacties
  • 15 maart 2024

Hallo @AnneLouise91 

Lukt het ook niet om je internet abonnement aan te melden voor klantvoordeel?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 15 maart 2024

Ook deze staat vermeld onder mijn klantvoordeel 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi Anne Louise, vrijdag waren we nog druk bezig met het omzetten van alle Klantvoordeel. Het abonnement met 23 op het eind heeft Unlimited Data, dus deze kan uiteraard niet verdubbeld worden. Ik zie dat je abonnement (met 36 op het eind) inmiddels 25 GB + 25 GB heeft. Zie je dit nu ook staan in je Mijn Odido-account? Ik wens je er heel veel plezier van! đŸ˜„

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 18 maart 2024
Marciano van Odido schreef:

Goedendag, inmiddels zie ik het juiste klantvoordeel, inderdaad 25+25. Bedankt!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Geweldig Anne Louise en bedankt voor de terugkoppeling. Nog een hele fijne dag gewenst! đŸ˜Š

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen