Hallo,
Begin 2024 zijn wij in de odido winkel geweest om een zakelijk abonnement af te sluiten en lopende privé contracten onder te brengen bij dit zakelijke abonnement met klantnummer 1.22086078
In de winkel zeiden ze dat het abonnement met nummer 1.19883970 eerst afgekocht moest worden i.v.m. het bijbehorende toestel en daarna kon ik alles online regelen. Die stappen zijn allemaal doorlopen, en vervolgens werd de overname afgewezen door jullie.
Voor het abonnement met nummer 1.21287883 werd dit allemaal wel in de winkel geregeld en hebben we daar alles getekend en in orde gemaakt. Echter als we inloggen is dit niet verwerkt.
Kortom we hebben nu een zakelijke account met 1 nummer, en een privé account met 2 nummers hebben en dit is onwenselijk. We zijn 2x terug gegaan naar de winkel, maar komen er niet uit. We hebben de 1e keer een simkaart meegekregen met een nieuw nummer, maar geen idee wat we hier dan weer mee moeten. Volgens hun moet alles gewoon naar 1 zakelijke account kunnen, maar wij krijgen het niet voor elkaar en snappen er niks meer van. En zij kunnen ons niet verder helpen.
We willen een zakelijke account met de 3 huidige abonnementen.
Een ander probleem waar we tegen aanlopen is dat de account met klantnummer 1.22086078 geen beheerdersaccount is, terwijl dit wel zou moeten.
Kunnen jullie ons helpen?