Skip to main content
Beantwoord

Samen Unlimited activeren


Mijn partner en ik hebben allebei een Unlimited abonnement bij Odido.

Wij zouden dit graag bundelen tot een Samen Unlimited abonnement.

De abonnementen staan nu op 2 verschillende namen (klantnr 1.18922842 en 1.21950715), maar uiteraard wel op hetzelfde adres.

Zaterdag heb ik contact gehad met de klantendienst en zouden ze dit aanpassen. Ik moest wel een nieuwe esim ophalen bij een shop. Zaterdag ben ik naar een Odido-shop gegaan voor de nieuwe esim, maar volgens de verkoper hadden ze het bij de klantendienst verkeerd gedaan en hij zou het allemaal oplossen en uitvoeren. Gisteren was er nog niets aangepast en heb ik opnieuw contact opgenomen met de klantendienst. De medewerker aan de lijn kwam heel kundig (kuch) over en ging alles aanpassen. Nadien heb ik bevestigingsmail ontvangen van de wijziging, maar wat er precies is aangepast of aangevraagd is me niet duidelijk, want ik zie geen wijzigingen/verschillen in de odido-app.

Mij lijkt het een simpele vraag, maar het lijkt heel moeilijk om uit te voeren.

Kunnnen jullie mij helpen of tips geven hoe ik dit wel in orde krijg?

Het maakt ons niet uit op welke naam de 2 abonnementen komen te staan en wij willen graag het Unlimited Premium abonnement van 37,5euro (+20 euro voor het 2de abonnement)

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hallo @MichaelVHV, welkom op onze Community! Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie inderdaad dat beide abonnementen een Sim Only Hello abonnement zijn. Deze zijn in feite over te zetten naar een Samen Unlimited. Echter, weten alleen mijn collega's van de verkoopafdeling hoe dit moet. Alleen zij kunnen dit dan ook voor je in orde maken! Je kunt ze bereiken op dit nummer: 0800-0092. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 21:00u en op zaterdag van 08:00 tot 18:00u. Zij maken dit graag voor je in orde! Let op: kies in het keuze menu voor mobiel en dan optie nummer 2 dat je wil verlengen. Op deze manier kom je terecht bij onze verkoopafdeling en zij kunnen het voor je in orde maken! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik verneem het graag van je! 

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21675 reacties
  • 12 maart 2024

Hallo @MichaelVHV 

Volgens mij zou je 1 abonnement moeten opzeggen en in de app van het andere abonnement kan je dan een Samen Unlimited abonnement voor 20 euro afsluiten. Dit is een kopie van het hoofd abonnement.

https://www.odido.nl/samen-unlimited


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 12 maart 2024

We zitten beide vast aan een (sim only) contract dat nog maar pas is ingegaan dus opzeggen gaat niet. Ik dacht dus dat je na het activeren van de 2 unlimited abonnementen het samen unlimited moest activeren, zoals het klantenvoordeel. 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4274 reacties
  • Antwoord
  • 12 maart 2024

Hallo @MichaelVHV, welkom op onze Community! Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie inderdaad dat beide abonnementen een Sim Only Hello abonnement zijn. Deze zijn in feite over te zetten naar een Samen Unlimited. Echter, weten alleen mijn collega's van de verkoopafdeling hoe dit moet. Alleen zij kunnen dit dan ook voor je in orde maken! Je kunt ze bereiken op dit nummer: 0800-0092. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 21:00u en op zaterdag van 08:00 tot 18:00u. Zij maken dit graag voor je in orde! Let op: kies in het keuze menu voor mobiel en dan optie nummer 2 dat je wil verlengen. Op deze manier kom je terecht bij onze verkoopafdeling en zij kunnen het voor je in orde maken! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik verneem het graag van je! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen