Skip to main content
Beantwoord

HELP! Simkaart geblokkeerd en kan niet bij mijn Odido inloggen

• 27 februari 2024
  • 3 reacties
  • 174 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Helaas heb ik mijn simkaart geblokkeerd en nu een PUK code nodig om er weer in te kunnen komen.

Simkaarthouder heb ik niet meer.

De inlog van Mijn Tele-2 doet het niet in mijn Odido, dus daar een nieuw account aangemaakt maar natuurlijk kan ik mijn abonnement niet koppelen zonder SMS-code.

Bellen gaat voorlopig ook ff niet via iemand anders’ telefoon.

Help?

Beste antwoord door charleroi

Marciano van Odido schreef:

Hi Charleroi, van harte welkom op de Community! Ik heb je pin- en pukcode per mail naar je gestuurd. Laat je het me weten of je 'm hebt ontvangen en of het is gelukt om je toestel weer in te komen? πŸ˜„

Top, gelukt, dank!

Bekijk origineel

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi Charleroi, van harte welkom op de Community! Ik heb je pin- en pukcode per mail naar je gestuurd. Laat je het me weten of je 'm hebt ontvangen en of het is gelukt om je toestel weer in te komen? πŸ˜„

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 27 februari 2024
Marciano van Odido schreef:

Top, gelukt, dank!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Super, graag gedaan en jij ook bedankt voor de terugkoppeling! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen