Skip to main content

Blokkade bij betalingsregeling

  • 31 januari 2024
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb een blokkade wegens een betalings achterstand.  Ik heb een regeling aangevraagd van 3 delen en heb in mijn mail akkoord gekregen voor de regeling en alleen een blokkade op “Je kan met je mobiele nummer *06….* tijdelijk niet bellen naar betaalde servicenummers en naar buitenlandse (vaste en mobiele) nummers.” Maar mijn internet en bel service in nederland doet het ook niet. Krijg geen 4G logo te zien alleen *odido* dus mogelijkheid op internetten lukt niet en bellen krijg ik ook alleen een voicemail van de incasso. Wat nu? Want na de regeling hoort de blokkade eigenlijk weg te zijn wat nu niet het geval is

Uitgelichte reactie

2 februari 2024

Hi Ddoounia, ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat mijn collega de blokkade er gisteren heeft afgehaald. Heb je je toestel opnieuw opgestart en werkt het nu weer voor je? Ik hoor het graag! 😄

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi Ddoounia, ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat mijn collega de blokkade er gisteren heeft afgehaald. Heb je je toestel opnieuw opgestart en werkt het nu weer voor je? Ik hoor het graag! 😄


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen