Skip to main content
Beantwoord

Per ongeluk bundel gewijzigd

Ik heb op 29 dec mijn bundel gewijzigd naar unlimited data en bellen. Er is toen automatisch 5g toegang toegevoegd. Twee dagen geleden zat ik in de app te kijken of ik dit zou kunnen verwijderen uit mijn bundel. Ik heb toen per ongeluk mijn bundel veranderd naar 20GB/unlimited bellen. Ik heb hier verder ook geen bevestiging van ontvangen. Kan ik dit nog terug draaien? Ik zie hier in de app geen mogelijkheid voor.

Beste antwoord door PrivateHenk6

eric schreef:

Je kunt 1 x per maand een wijziging van bundels uitvoeren. Dit is door de klantenservice nisschien te doen. Je kunt volgende maand ook weer zelf een nieuwe aanpassing doorvoeren.

Zojuist gebeld met klantenservice en hebben het meteen aangepast. Bedankt voor je antwoord superuser Eric

Bekijk origineel

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 14 januari 2024

Je kunt 1 x per maand een wijziging van bundels uitvoeren. Dit is door de klantenservice nisschien te doen. Je kunt volgende maand ook weer zelf een nieuwe aanpassing doorvoeren.

• heeft eerste post geplaatst
  • 14 januari 2024
eric schreef:

Zojuist gebeld met klantenservice en hebben het meteen aangepast. Bedankt voor je antwoord superuser Eric

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen