Mijn abonnement heeft een einddatum in het verleden (mei 2022), m.a.w. een verlenging, wijziging, opzegging óf omzetting naar prepaid zou technisch gezien vrijwel per direct moeten kunnen plaats vinden. Tenminste dat zou je denken.
Als wijziging wil ik graag mijn ABONNEMENT om laten zetten naar een PREPAID.
Op de ODIDO website kan je heel veel zelf aanvragen of zelfs zelf regelen...echter omzetting naar PREPAID, is niet beschikbaar (?).
Ik heb verschillende pogingen ondernomen om dit te bewerkstelligen..
1) Gebeld met ODIDO klantenservice, lange wachttijd, vervolgens iemand aan de lijn die uit moest zoeken hoe dit geregeld kan worden. ANTWOORD; helaas, u dient naar een ODIDO-SHOP te gaan en zij kunnen dat voor u gelijk in gang zetten.
2) Naar een ODIDO-shop gegaan, door drukte aanwezige klanten moeten wachten. Eenmaal aan de beurt...mijn verzoek uitgelegd. Medewerker heeft de omzetting-aanvraag Abonnement-naar-Prepaid in het systeem gezet. Kon mij helaas geen verwachte omzettingsdatum geven alsook geen bevestiging(smail) dat aanvraag in gang gezet is.
Mij verteld dat ik, na circa een week even klantenservice dien te bellen, en zij kunnen mij dan een update geven.
3) Na iets meer dan een week ODIDO klantenservice gebeld. Verhaal verteld. Konden niets zien wat betreft mijn aanvraag. Wel dat ik eerder (1) had gebeld.
Medewerker heeft na enige zoekwerk kunnen vinden hoe deze omzettings-aanvraag in gang te zetten. En heeft vervolgens dit in het systeem laten starten. Ook hier, geen bevestiging ontvangen...als ook mijn aanvraag heeft na contact niet plaats gevonden.
4) Ik heb omdat alles nogal onduidelijk is, een ODIDO prepaid simkaart besteld. Met de bedoeling deze te gebruiken om mijn lopend Abonnement daar naar over te zetten. Eigenlijk onnodige omslachtige stap én ook nog eens onnodige extra kosten!
Bovenstaand gaat over een tijdsperiode van iets meer dan 2 maanden.
Procesverloop is heel onduidelijk voor de ODIDO-medewerkers laat staan voor de ODIDO-klanten. Er is wat dit betreft nog heel veel verbeteringswerk te gaan voor ODIDO!
MAAR GOED....RESULTAAT, meer dan twee maanden verder én ben nog steeds TOTAAL geen stap verder gekomen!