Fijn, ik heb mijn PUK code nodig, maar na inloggen gaat er een code naar mijn telefoon. Maar daar kan ik nu juist niet op omdat hij geblokkeerd is.
Wat nu?
Fijn, ik heb mijn PUK code nodig, maar na inloggen gaat er een code naar mijn telefoon. Maar daar kan ik nu juist niet op omdat hij geblokkeerd is.
Wat nu?
Beste antwoord door Respectable
Bedankt voor de verwelkoming op het forum.
Waar je als klant tegenaan loopt is dat je dus niet op mijn odido. Je telefoon is geblokkeerd en als je dan via je computer/laptop/tablet wilt inloggen, wat je eigenlijk nooit doet, dan wordt er een SMS met code naar je telefoon gestuurd. Deze komt dus niet aan omdat je telefoon is geblokkeerd en dan weten de meeste het niet meer. Meestal gebeurd dit ook in het weekend of 's avonds als je niemand kan bereiken. Nu was het voor mijn partner en ik heb bij mij ingelogd om te zoeken naar een oplossing. Vragen aan de chatbot liep ook niet goed want als je daaraan vraagt of je voor een ander nummer de pukcode kan vragen zegt hij gelijk dat je zo een ander nummer kunt nemen.
Allerlei verschillende pogingen geprobeerd en uiteindelijk dacht ik: uitloggen en vragen stellen zonder dat ik ben ingelogd. Ook nu weer wilde de chatbot het nummer SMS-sen en na aangegeven te hebben dat dat niet werkte vroeg ik of de pukcode gemaild kon worden. Eindelijk kreeg ik het goede antwoord en na telefoonnummer en e-mail adres te hebben ingevoerd werden de gegevens doorgemaild.
Misschien is het een idee om een link op de site te plaatsen want er zijn genoeg personen die het wel eens overkomt om 3x de verkeerde pincode in te geven. Denk maar eens als je net weer een nieuwe telefoon hebt en dan voor de veiligheid een andere pincode neemt.
Mij is het gelukt maar dat komt omdat ik het er niet zo gauw bij laat zitten.
Iedereen bedankt die wilde helpen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.