Skip to main content
Beantwoord

Activeren simkaart

  • 20 oktober 2023
  • 5 reacties
  • 731 Bekeken

Hallo,

Mijn telefoon paar dagen geleden verloren.

Savonds thuis gebeld en laten blokkeren.

Gelijk een nieuw toestel aangevraagd en deze ontvangen met nieuwe simkaart.

Activeren lukt niet.er wordt een smscode gestuurd naar mijn oude nummer die ik dus niet kan ontvangen.inloggen lukt ook niet op odido ivm verificatie extra beveiliging.

Heb nu geen netwerk en de telefoon geeft aan bij simbeheer sim 1 odido onbekend nummer

Niet aangemeld bij netwerk

Sim 1 niet geregistreerd 

Ja simkaart zit er goed in.dat gaat ook maar op 1 manier

Groetjes chantal

 

 

Beste antwoord door Chantalbermnijveen

Ik ben naar de odido winkel geweest.zij hebben voor mij de kaart geactiveerd.

Bekijk origineel

5 reacties

  • is een King Poster
  • 28 reacties
  • 20 oktober 2023

Het beste is of bellen naar de helpdesk/klantenservice met evt rekening van verloren telefoon bij de hand. Of naar een odidowinkel in de buurt.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 20 oktober 2023

Bedankt, het is inmiddels gelukt!


  • is een King Poster
  • 28 reacties
  • 20 oktober 2023

Hoe dan? 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 20 oktober 2023

Ik ben naar de odido winkel geweest.zij hebben voor mij de kaart geactiveerd.


  • is een King Poster
  • 28 reacties
  • 20 oktober 2023

Proficiat👍🏻


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen