Skip to main content
Beantwoord

blokkade nog steeds niet opgeheven na 5 uur

  • 14 oktober 2023
  • 2 reacties
  • 477 Bekeken

Ik had te laat betaald en een blokkade gekregen, als ik het resterend bedrag zou overmaken zou de blokkade binnen 5 uur worden opgeheven. Quote vanuit SMS:

“Hallo Bram,  
We hebben je betaling nog niet ontvangen. Daarom is je simkaart nu geblokkeerd. Je kan niet meer bellen, internetten en sms?¿en.
Betaal het bedrag van 96,38 euro alsnog via odido.nl/betalen en voorkom zo extra kosten. Als we je betaling binnen hebben, verwijderen we de blokkade binnen 5 uur.”

Heb deze daarna netjes betaald (quote vanuit e-mail): 

“We hebben je betaling van € 96,38 via Mijn Odido ontvangen en verwerkt. 

Als er nu een blokkade op je aansluiting staat, wordt deze binnen 4 uur verwijderd. We raden je aan je toestel even uit en weer aan te zetten. “

Dit is nu al 24 uur geleden en vanalles geprobeerd maar nogsteeds niet mijn aansluiting terug (geen sms, uitgaande oproepen en 5G). 
 

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @BrAmsterdam 

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je betaling is verwerkt. Je hebt momenteel een betalingsregeling lopen en daarbij wordt er standaard een blokkade geactiveerd voor gebruik in het buitenland en bellen naar service nummers. Die blokkade blijft staan totdat je betalingsregeling is voldaan. De blokkade voor gebruik in Nederland heb ik wel verwijderd dus als je je toestel opnieuw start dan zou je weer bereik moeten hebben. 

Laat je even weten of alles weer naar behoren werkt?

Bekijk origineel

2 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8993 reacties
  • 14 oktober 2023

Hoi @BrAmsterdam ,

Het is niet de bedoeling dat je dubbele topics aanmaakt. Hier op de community praat je met andere klanten en lezen moderators ook mee. Het is echter geen chat met de klantenservice. Directe klantenservice is er telefonisch. 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 16 oktober 2023

Hi @BrAmsterdam 

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je betaling is verwerkt. Je hebt momenteel een betalingsregeling lopen en daarbij wordt er standaard een blokkade geactiveerd voor gebruik in het buitenland en bellen naar service nummers. Die blokkade blijft staan totdat je betalingsregeling is voldaan. De blokkade voor gebruik in Nederland heb ik wel verwijderd dus als je je toestel opnieuw start dan zou je weer bereik moeten hebben. 

Laat je even weten of alles weer naar behoren werkt?


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen