Skip to main content
Beantwoord

Oud abonnement weg bij verlengen met toestel

  • 14 september 2023
  • 3 reacties
  • 116 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Net voor Tele2 Odido werd heb ik mijn abonnement verhoogd. (Naar 20gb)
Nu wil ik ook graag een nieuwe telefoon hierbij maar als ik dat probeer staat mijn oude abonnement er niet tussen en moet ik omlaag naar 15gb of omhoog naar unlimited. 
Nou is het niet een heel groot probleem om naar 15gb te gaan maar het zou toch wel fijn als ik hetzelfde kan houden.

Beste antwoord door eric

Hoi @Jasper99 ,

Als je alleen binnen je oude abonnement 'tijdelijk'  de databundel naar 20GB hebt verhoogd en niet verlengt met een nieuw abonnement geldt het onderstaande.

Als je toestel wil toevoegen aan een sim only abonnement,  dan doe je dat door een verlenging aan te vragen. Je kiest dan inderdaad uit de nieuwe abonnementen en kiest er een toestel bij welke je direct of maandelijks betaald.

Bekijk origineel

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9283 reacties
  • Antwoord
  • 14 september 2023

Hoi @Jasper99 ,

Als je alleen binnen je oude abonnement 'tijdelijk'  de databundel naar 20GB hebt verhoogd en niet verlengt met een nieuw abonnement geldt het onderstaande.

Als je toestel wil toevoegen aan een sim only abonnement,  dan doe je dat door een verlenging aan te vragen. Je kiest dan inderdaad uit de nieuwe abonnementen en kiest er een toestel bij welke je direct of maandelijks betaald.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 14 september 2023
eric schreef:

Hoi @Jasper99 ,

Als je alleen binnen je oude abonnement 'tijdelijk'  de databundel naar 20GB hebt verhoogd en niet verlengt met een nieuw abonnement geldt het onderstaande.

Als je toestel wil toevoegen aan een sim only abonnement,  dan doe je dat door een verlenging aan te vragen. Je kiest dan inderdaad uit de nieuwe abonnementen en kiest er een toestel bij welke je direct of maandelijks betaald.

Ik heb het niet tijdelijk verhoogd, wel verlengd met een nieuw abonnement natuurlijk maar die nog bij mijn ‘oude’ telefoon zit. Graag wil ik een nieuwe telefoon met mijn huidige abonnement.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21585 reacties
  • 14 september 2023

Hallo @Jasper99 

Waarschijnlijk heb je dan verlengd met een sim only abonnement en ben je daarmee ook overgegaan naar een nieuwe prijsplan met andere bundels.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen