Skip to main content
Beantwoord

Verlenging

  • 5 september 2023
  • 3 reacties
  • 199 Bekeken

Ik heb 26-8 mijn abonnement verlengd bij T-Mobile. Vanochtend via de radio vernomen dat dit per vandaag Odido is geworden. Erg bijzonder dat de klanten hier geen mail over gekregen hebben in de loop van de dag. Ik heb destijds mijn abonnement verlengd voor 12gb en onbeperkt bellen voor 15 euro per maand (dit is inclusief klantvoordeel). Ik zie het nieuwe abonnement wel staan in de app van Odido, maar dan staat er 10gb en onbeperkt bellen voor 17,50 per maand. Dus er staat niets over het klantvoordeel bij. Dit staat wel in de bevestiging die ik die dag van T-Mobile heb gekregen. Ik mag er dan gewoon vanuit gaan dat als het nieuwe abonnement in gaat (17 december) dat ik gewoon de prijs zoals in de bevestiging vermeld ga betalen, dus inclusief het klantvoordeel?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @StephanieTroost1994 

Je hebt recht op klantvoordeel als er 2 of meer Odido abonnementen op je adres geregistreerd staan, uiteraard moeten de abonnementen dan ook actief zijn.

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21796 reacties
  • Antwoord
  • 5 september 2023

Hallo @StephanieTroost1994 

Je hebt recht op klantvoordeel als er 2 of meer Odido abonnementen op je adres geregistreerd staan, uiteraard moeten de abonnementen dan ook actief zijn.


Waqqas schreef:

Hallo @StephanieTroost1994 

Je hebt recht op klantvoordeel als er 2 of meer Odido abonnementen op je adres geregistreerd staan, uiteraard moeten de abonnementen dan ook actief zijn.

@Waqqas we hebben allemaal een (nu nog) T-Mobile abonnement op dit adres, ook met klantvoordeel. Daarom vind ik het apart dat ik nu alleen de tarieven van het nieuwe abonnement zonder klantvoordeel zie staan in de app onder abonnement. In de bestelbevestiging van 26-8 staat namelijk alles wel met klantvoordeel. Bij verlengen heb ik ook gewoon klantvoordeel aangeklikt

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21796 reacties
  • 5 september 2023

@StephanieTroost1994 

Je hoeft je geen zorgen te maken, vanaf 17 december zal klantvoodeel gewoon toegepast worden 😁


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen