Skip to main content

Aansluitkosten mobiele abonnement bestaande klant thuis

  • 23 juli 2022
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

Ik wil graag een Mobiele abonnement afsluiten bij T-mobile, maar ik begrijp dat ik hiervoor aansluitkosten voor moet betalen. Ik ben echter al een bestaande klant via Thuis. Ik lees hier en daar dat je als nieuwe klant aansluitkosten betaald, maar als bestaande klant niet. Hoe zit dit nu precies? Ik vind het eerlijk gezegd niet aantrekkelijk om extra 25 euro te betalen om een mobiele abonnement af te sluiten.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

  • 0 reacties
  • 23 juli 2022
Ms421 schreef:

Ik ben echter al een bestaande klant via Thuis. Ik lees hier en daar dat je als nieuwe klant aansluitkosten betaald, maar als bestaande klant niet. Hoe zit dit nu precies?

Als je wel T-Mobile voor Thuis hebt maar geen T-Mobile Mobiel, dan ben je geen mobiel klant en betaal je aansluitkosten. Soms zijn er aanbiedingen waarbij de aansluitkosten niet van toepassing zijn maar op dit moment zijn er geen lopende aanbiedingen waarbij je geen aansluitkosten kunt besparen.

Als je geld wilt besparen - wie wilt dat niet - bestel dan via CashbackXL, meld je er eenmalig voor aan ga via de T-Mobile Mobiel pagina op die site naar de website van T-Mobile en je verdient een leuk bedragje terug. In dit geval een leuke besparing van € 50,00 op een 1- of 2 jarig sim-only abonnement. Meer uitleg erover tref je aan op deze pagina.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen