Ik ga naar Frankrijk kan ik daar ook een bundel perdag kopen elke dag opnieuw zeg maar asl ik daar ben en niet meer in Nederland ben ik ben daar 6 dagen
En hoe zit het als ik dagje naar monaco ga
Werkt het dan ook gewoon ivm ik lees dat monaco niet in de eu zit
Voor Frankrijk kun je een internetbundel kopen die is zowel in Nederland als binnen heel de EU geldig. Voor Monaco kun je een Travel & Surf pas kopen om te internetten. Deze kun je pas activeren als je in Monaco bent. Je krijgt dan een sms met meer informatie over Travel & Surf.
Kom je zo verder? Ik wens je heel veel plezier op vakantie!
Monaco valt onder zone 1 Klik hier dus daar gelden andere tarieven voor. Gelukkig hebben ze daar ook WiFi. Misschien als het maar voor 1 dag is Ben je dan met WiFi goedkoper uit.
Tip: sms gratis PRIJS ZWITSERLAND naar 5545 We sturen je dan een sms met de tarieven die bij jouw abonnement of PrePaid horen.
Ga je op vakantie en je wilt niet het risico lopen om zonder PrePaid-tegoed te zitten? Dan raden we je aan om een aantal kaarten mee te nemen. Met de opwaardeerkaarten kun je ook vanuit het buitenland gratis via 1244 opwaarderen.
En ik wil zeg maar vandaag en morgen internetten kopen voor 2.95 en vrijdag ga ik naar monaco dat is buiten de eu en maandag weer internet voor een dag kopen 2.95
Voor Frankrijk kun je een internetbundel kopen die is zowel in Nederland als binnen heel de EU geldig. Voor Monaco kun je een Travel & Surf pas kopen om te internetten. Deze kun je pas activeren als je in Monaco bent. Je krijgt dan een sms met meer informatie over Travel & Surf.
Kom je zo verder? Ik wens je heel veel plezier op vakantie!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.