Skip to main content
Beantwoord

Bundel gekocht, niet gekregen


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb afgelopen zaterdag de bundel Internet S gekocht voor €7,50. Deze is vervolgens van mijn rekening afgeschreven, maar nu heb ik tot op vandaag nog steeds mijn bundel niet ontvangen.

 

Ook heb ik twee keer de klantenservice gebeld, maar krijg ik de klantenservice maar niet te pakken. Ik heb twee keer +10 minuten lang in de wachtrij gestaan, om er vervolgens achter te komen dat mijn beltegoed hierdoor op is.

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @Sahraelin 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum en volledige adres? Dan kijk ik met je mee. Zou je ook een screenshot kunnen delen van je betaling? Zorg er wel voor dat er geen gegevens zichtbaar zijn. 

Ik zie je bericht graag tegemoet! 

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

16 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 15 juni 2022

Hi @Sahraelin 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum en volledige adres? Dan kijk ik met je mee. Zou je ook een screenshot kunnen delen van je betaling? Zorg er wel voor dat er geen gegevens zichtbaar zijn. 

Ik zie je bericht graag tegemoet! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 15 juni 2022

 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 16 juni 2022

Hi @Sahraelin 

Ik heb gereageerd op je privebericht, 😊


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 15 juli 2022

ik heb hetzelfde probleem, net 15€ afgeschreven maar wederom geen bundel actief 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 18 juli 2022

Hi @auxelie 

Is het inmiddels opgelost? Zo niet, zou je mij een privébericht kunnen sturen met het nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum en volledige adres? Dan kijk ik met je mee. Zou je ook een screenshot kunnen delen van je betaling? Zorg er wel voor dat er geen gegevens zichtbaar zijn. Ik help je dan graag verder.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 20 juli 2022

Ook ik heb het zelfde probleem iets gekocht maar niet ontvangen wel het geld weg


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 21 juli 2022

Hi @Salvenoss 

Zou je kunnen aangeven wat je precies hebt gekocht en wanneer? Heb je daar ook een betaalbewijs van? Zo ja, zou je daar een screenshot van kunnen delen in dit topic? Zorg er wel voor dat je gegevens niet zichtbaar zijn. Je kan mij daarna een privébericht sturen met het nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum en volledige adres. Dan kijk ik met je mee. 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 21 juli 2022

@Hajar  gaat maar om de bundel 300mb voor 5 euro heb betaald met tmobile beltegoed is dat ergens te zien wat daar van af is.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 31 juli 2022

?????????????....


Mitch van Odido
Moderator

Hoi @Salvenoss,

Ik zie best wel wat verschil in de tijd van de berichten. Hajar is vandaag vrij. Ik heb haar gevraagd om hier morgen naar te kijken. Ik verwacht dat ze dan een update voor je heeft. 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 1 augustus 2022

Hi @Salvenoss 

In mijn bericht had ik je gevraagd om je gegevens in een privébericht zodat ik met je mee kan kijken. Zou je die alsnog kunnen opsturen? Dan kan help ik je graag verder!


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 8 augustus 2022

Ik heb gisteren een Combi M bundel gekocht voor €10,00 en die heb ik nog steeds niet ontvangen. Ik zou graag willen weten waar dit aan ligt. 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 8 augustus 2022

Hi @Jeff Collett 

Ik ben direct voor je gaan kijken en kan in het systeem niet terugzien dat er gister een bundel is geactiveerd. Heb je wel een bevestiging ontvangen? Heb je hier ook een betaalbewijs van? Als je hier een screenshot delen zonder persoonsgegevens dan help ik je graag verder. 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 8 augustus 2022

Ik heb geen bevestigend bericht gekregen. Alleen het betaalbewijs hieronder. 

 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 8 augustus 2022

Hi @Jeff Collett 

Bedankt voor de screenshot. Ik heb de bundel handmatig toegevoegd. Hopelijk is hiermee alles naar wens!


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 8 augustus 2022

Jazeker, bedankt voor de snelle service.

 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen